Seregwethrin
Üye
Çalışan Programlar Telefonu Yavaşlatır Veya Yorar Mı?
Arkadaşlar sanırım psiloc screensaver, psiloc eprofiles, FScaller, BlackBaller, BlackList, AlarmManager gibi programlar arka planda sürekli çalışıyor.
Bunun telefonun yavaşlamasında, şarjının erken bitmesinde etkisi olur mu? Olursa tahminen ne kadar etkisi olur arkadaşlar.
Bana sanki psiloc screensaver ve eprofiles'i kurunca şarj daha az gidiyor gibi geliyor.
Fikirleriniz nelerdir arkadaşlar? Birde sanırım bu çalışan arka plan uygulamalara FExplorer proccess kısmından bakabiliyoruz değil mi? Tasks'da gözükmüyor galiba. Gerçi proccess'den de ayıramıyom hangisi hangisi .
Bunun telefonun yavaşlamasında, şarjının erken bitmesinde etkisi olur mu? Olursa tahminen ne kadar etkisi olur arkadaşlar.
Bana sanki psiloc screensaver ve eprofiles'i kurunca şarj daha az gidiyor gibi geliyor.
Fikirleriniz nelerdir arkadaşlar? Birde sanırım bu çalışan arka plan uygulamalara FExplorer proccess kısmından bakabiliyoruz değil mi? Tasks'da gözükmüyor galiba. Gerçi proccess'den de ayıramıyom hangisi hangisi .
