Calinti Mi Simdi Bu iPhone 5 .?

    Konu Sahibi
Calinti Mi Simdi Bu iPhone 5 .?
Arkadaslar Yakin Bir Arkadasim Birinden Aldigi Bir iPhone'u Yapmam Icin Bana Verdi.
Sarji Yoktu, Taktim %100 Olunca Cikardim.
2. El Oldugu Icin Restore Edeyim Dedim Yeni Gibi Olsun..
Neyse DFU Moda Alip Restore Ettim.
Aktiflestirmek Icin Sim Kartini Taktim..
Ama hersey Bitti, iPhone Acilacak Derken..
Bir Ekran Geldi
Ekranda..
f.......@msn.com
Sifre;.......

Bu Hesapla Oturum Acmazsam iPhone Acilmiyor ve Etkinlestirilmiyor.
Sanirim Telefon Calinti..
Ama Yapacak Birsey Yok..
Bu Ekrandan Kurtulmanin Yolu Nedir? =//
 

0MG90

Üye
Kurtulamazsın, geçmiş olsun
 

fk555897

Üye
Bence telefonu öncelikle bir apple servisine götür onlara sor. Eğer onlarda çalıntı derlerse polis karakoluna götürüp derdini anlat. Yoksa başına bela alırsın.
 
Çalıkntı olmayabilir... Önceki sahibi İnternet üzerinden icloud bağlantısını kesmesi gerek kesmezse böyle oluyor... Telefonu aldığınız kişiye gidip telefonun ilk sahibine ulaşmaya çalışın... e-posta ve şifre sahibi bu sorunu çözmenin tek yolu başka şansınız yok...
 
    Konu Sahibi
Telefonu bir hirsizdan almis arkadas
iPhone 5
32 GB

Ama boyle sacma sey olur mu ya =/
Simdi telefon boyle duracak mi yani? =//
 

0MG90

Üye
Keşke sıfırlamadan önce baksaydın iCloud'a
Jailbreak ile o devre dışı bırakılıyordu sanırım ama artık çok geç
 
onu zaten telefon çalınınca açılmasın diye yapmışlar bir şekilde ios 6 ya düşürürsen olabilir bir tek ios7 de var bu diye biliyorum
 
anakart al veya parça olarak sat telefonculara filan da sor belki onun için birşey çıkmıştır
 
Halledebilen varsa 2 tane 4S 1 tane iphone 5 var elimde. Cihazlara JB yaptik ayrica