Telefon Tavsiyesi c7 yerine 701:) nokia yaa:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
c7 yerine 701:) nokia yaa:)
cihaz değişimi c7 karşılığında 701 veriyor nokia. Çok bi fark var mi arkadaşlar arasında?
 

PriZm

Üye
çok fark var.
 
çok fark var tabiki sadece görsellik olarak aynılar

- - - Eklendi - - -

senin c7 ni yanlışlıkla 701 sanıp 701 vermiş olmasınlar geri elinden almaya kalkarlar sonra
 

serinaga

Üye
ÇOK fark yok arkadaşım, sadece işlemci ve gpu farkı var, diğer herşey AYNI ! Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım ...
 
​hiç çaktırma ama epey kardasın onu söyleyeyim fıstık gibi telefon veriyorlar sana
 

Enes

Üye
Nokia'yı kandırmışsın
 
    Konu Sahibi
çok fark var tabiki sadece görsellik olarak aynılar

- - - Eklendi - - -

senin c7 ni yanlışlıkla 701 sanıp 701 vermiş olmasınlar geri elinden almaya kalkarlar sonra
daha Dün sordum nokia bayiye c7
Fiyat Ne diyeüretim durdu dedi.. Arayan
arkadaşta üretim durduğu için benzer bi cihaz vereceğiz dedi. Yani dedim. 701 dedi şaka gibi geldi 700 demis olmasın dedim baktım dark steel olan 701 mis zaaa
 

doctorrr

Üye
vay vay iyide hocam o ''zaaa'' ne ya
 
    Konu Sahibi
sesli güldük yaa.d velasıl şu an kardayz yanii.d
 

doctorrr

Üye
iyiymiş bende mi yesem nokiayı
 
bana da aynısı oldu hiç bi sorun olmuyor hemen değiştir..
 
ozamn bnde c6-01 verdiğimde bana ne vericekleryerine 700 mü
 
Tepkiler: by*cambaz
sorun neydi? bende bugün verdim c7'yi belki banada 701 verirler
 

arslanla

Üye
servise verince mi böyle oluyor?
 
artık c7 kullananlara telefonu bozup servis yolu göründü
 
    Konu Sahibi
anakart değişimi sonrası türkiye çıkışlı görünmedi cihaz. Bende şikayet ettim tüketici haklarına. Değişim kararı geldi. Nokia ya faksladim karari. Sağolsunlar onu vereceklermis
 
Tepkiler: catdog136
anakart değişimi sonrası türkiye çıkışlı görünmedi cihaz. Bende şikayet ettim tüketici haklarına. Değişim kararı geldi. Nokia ya faksladim karari. Sağolsunlar onu vereceklermis

çok kataküllü işlerle olmuş benimki olmaz herhalde kasa değişimi için gönderdim ben çünkü
 
ya benim de anakart değişmsti bende mi göndersem ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...