cumalicanatan
Üye
C7 Türkçe Anna versiyon sorunları
Bendeki telefon yurtdışı kaynaklı olduğu için Anna yayınlandığı zaman ovi suite hemen yazılımı buldu ve güncellmeyi sordu bende sazan gibi atlayarak cihazı ovi üzerinden güncellemeye çalıştım... Güncelleme işlemi bittiğinde cihaz açıldı ama dil ingilizce idi ve Türkçe menüde yoktu .. Cihazı 1 hafta kadar ingilizce kulandım.. o yükleme ile cihazın ana ekranında NFC açma kapama düğmesi ve NFC kısayolu vardı.. bunun yanısıra Shazam da masaüstünde geldi.. Ben daha sonra Alman annası çaktım ... 2 hafta kadar da onu kullandım.. Nihayet bugün Tr anna çıkınca yüklemeyi tamamladım... ilk kurulum sonrası tel biraz kasıldı ama şimdi normal.. Bende siyah var... Eşimde ise aynı cihazın kahvesi var .. onun da navifirm ile gereken dosyalarını çektim kurdum .. nfc menüsü yüklü gelmedi.. çok önemli değil ama Shazaam da çıkmadı içinden.. Bağlantı ayarlarında NFC açma kapama var.. Kısayol olarak ta masaüstünde NFC kapalı açık düğmesi var .. ama yönetim konsolu yok ... Böyle sorunla karşılaşan oldu mu ...
