mumu94
Üye
x7 çıkmışş oda güzele benziyor
N8 gayet klas bir cihaz neresi hantal ki?durus ve ımaj arayan bırıysen aradakı ozellıkler benı de cok etkılemez dıyorsan bence c7
n8 daha hantal bır cıhaz bence
N8 gayet klas bir cihaz neresi hantal ki?
Özgür arkadaş hantal diyor bunun zevkle alanası yok ki tipsiz dese tasarımı yaramaz dese neysezevkler ve renkler tartisilmaz...
oo sen nediyon düşünce gücüne gorede dokunmatik yapiyor
ama çoook hafif dokunduqunda bile algılıyor
N8 gayet klas bir cihaz neresi hantal ki?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?