c7 mi dersiniz n8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

uribaju

uribaju

Üye
hii sen c7 daha iyi diorsun yani n8den evet evet:kop::kop::kop:
Senin seviye yerlerde ..Konuya direk girip yorumları okumadan 1 cümle mesaj yazan tiplerdensin belli.Sana hiçbirşey demicem .Konuyu baştan sona oku sonra gel burda yorum at ok?:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sendere53


Starsley

Konuyu uzatmayalım beyler iki telefonda güzel n8 kamera ve hmdı 16gb dah. hafıza c7 incelik tasarım çelik kasa 1gb rom aradaki 200 lirak farkta ortada isteyen ıstediğini alır.. İkiside güzek telefonlar.
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
Senin seviye yerlerde ..Konuya direk girip yorumları okumadan 1 cümle mesaj yazan tiplerdensin belli.Sana hiçbirşey demicem .Konuyu baştan sona oku sonra gel burda yorum at ok?:oke:

senin seviyen bile yol zavallim gelmis ustu kapali c7 dha iyi diorsun n8sden :kop::kop::kop::kop:
 

sendere53

Üye
ya arkadaşım bırakın c7 nin tasarımı berbat 8mp kamera var led flaş var telefonda :) bi n8 kullanıcısı olaraktan kesinlikle n8 diyorum c7 var arkadaşta tasarım berbat telefonun altının yuvarlak olması bitirmiş 5530 bile ondan daha güzel


bi N8 kullanıcısı olarak böyle düşünmene hiç şaşırmadım o takozu kullandığına göre tasarımdan anlamadığın gayet net . hay ALLAHM :D :d: aradaki fiyat farkından dolayı kendini böyle kandırıyosun belliki ama geçmiş olsun :D bu arada bu konu gerçekten saçmaymış c7 gerçekten kalite tartışması bile boş al gitsin dostum ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: uribaju
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
ya abi bırakın adam gelmiş n8 le c7 yi bir tutuyo kıyaslıyo =d bide sonradan çıktı diyolar allahım :p telefon kullanmayı bilmiyo gelmiş n8 kasıyo diyo bende bi dolu oyun yüklü neden kasma yok c7 düzeltilmiş haliyse n8 de güncellemelerden sonra gayet iyi ve gelecek güncellemelerle canavar gibi olcağına eminim ;) boş konuşuyosunuz diyene bak
 
  • Beğen
Tepkiler: Soc-DooM33
Silinen Üye 781071

Silinen Üye 781071

Kapalı Hesap
n8 den çok şikayet var ama c7 de sıkıntı yaşayan yok denecek kadar az.ben olsam c7 alırım :oke:
veya n8 e vereceğim parayı galaxiS e yatırır gece rahat uyurdum:naughty:
 

Starsley

Hahahaha :D:D Ne acayipsin ya gece rahat uyurlar, he :ehe:
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
ya abi bırakın adam gelmiş n8 le c7 yi bir tutuyo kıyaslıyo =d bide sonradan çıktı diyolar allahım :p telefon kullanmayı bilmiyo gelmiş n8 kasıyo diyo bende bi dolu oyun yüklü neden kasma yok c7 düzeltilmiş haliyse n8 de güncellemelerden sonra gayet iyi ve gelecek güncellemelerle canavar gibi olcağına eminim ;) boş konuşuyosunuz diyene bak


:kop::kop: hla guluorm yaa suna bak hala c7 daha iyi diolar :kop::kop::kop::kop::kop:
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
n8 tasarımı sayesinde ayakta durabiliyor otomatik foto çekmeye kalkarsan c7 yi biyere yalamak zorunda kalırsın
demek istediğim bnce n8 in tasarımı ağır duruyor ve adı war :oke:
 
EngineerRVI

EngineerRVI

Üye
kesinlikle n8 :) c7 yle karşılaştırmak komik olur
 

caney002

Üye
yaf arkdşlar. bakın herşey yerli yerinde ağırdır. devlerle cüceler kapışmaz. ben n8 kullanıom. kodak fotoğraf makinem şuan yerini bilmiyorum. sana bi kaç soru soracam sayın c7 li. senin tlfunun cpu tek kullanıo. 1 gp ram. demi. ama n8 hem cpu hemde gpu aynı anda kullanyor. sen şu işlemi c7 de yaparsan. demekki senin c7 n8 e 10 çeker. blooteethden dosya gönderme esnasında usb kablosunda tlfunun beynine dosya indir. internetten gezin yada müzik de açıkken. bunu iphone 4 htc senin c7 yapamaz. yapda görelim. sizinkide cpu ve gpu birbirinin önünü kesio n8de öle bir sorun yok. haa n8 deki canavar kamerayı görmek istyen varsa camere pro yükle havyan gibi kamerayla tanışın. hele zoomu görünce gözlerinize inanamayacaksınız. yuhbe yuh demeye hazır olun:)) haa ufak bi hatırlatma daha. symbian son güncellemesini yapın hiç hata kalmicak. başka sorunu olan varsa yazsın
 
Dampierre

Dampierre

Üye
bence android'li bir cihaz al.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
sahsen bn n8 derim nie dersen camera 2.side hdmı çıkışı yetiyor ve c7 de odaklama yok
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
Nokia N8'deki alüminyum kasa yerine standart plastik kasa Nokia C7'de yer almış

Nokia N8 ile Nokia C7 arasında göze batan en önemli fark ise kamera kısmında. Nokia N8'de 12 megapixel kamera ve xenon flash varken Nokia C7'de 8 megapixel kamera ve led flash bulunmakta. Nokia C7'nin Nokia N8 ile arasındaki diğer farklar ise; Nokia C7'de HDMI portu bulunmaması ve dahili hafızanın 8GB'a düşürülmesi..

gerisi sana kalmış:)



plastik kasa mı :D:D puahahaaa dostum daha önce C7 tutmuşluğun yok heralde gel benmkini bi tut da gör aliminyum mu plastik mi :D baba gibi aliminyum takoz n8e de bin basar ;) tabiki C7 adamım ;)

----------Eklendi @ 17:24:40 ---------- Yazıldı @ 17:21:25 ----------

yaf arkdşlar. bakın herşey yerli yerinde ağırdır. devlerle cüceler kapışmaz. ben n8 kullanıom. kodak fotoğraf makinem şuan yerini bilmiyorum. sana bi kaç soru soracam sayın c7 li. senin tlfunun cpu tek kullanıo. 1 gp ram. demi. ama n8 hem cpu hemde gpu aynı anda kullanyor. sen şu işlemi c7 de yaparsan. demekki senin c7 n8 e 10 çeker. blooteethden dosya gönderme esnasında usb kablosunda tlfunun beynine dosya indir. internetten gezin yada müzik de açıkken. bunu iphone 4 htc senin c7 yapamaz. yapda görelim. sizinkide cpu ve gpu birbirinin önünü kesio n8de öle bir sorun yok. haa n8 deki canavar kamerayı görmek istyen varsa camere pro yükle havyan gibi kamerayla tanışın. hele zoomu görünce gözlerinize inanamayacaksınız. yuhbe yuh demeye hazır olun:)) haa ufak bi hatırlatma daha. symbian son güncellemesini yapın hiç hata kalmicak. başka sorunu olan varsa yazsın

bu dediklerinin hepsini C7mle aynı anda yapabilyorum dostum gram kasma yok bi ara resmini de çekip atarım merak etme bu N8ide bu kadar abartmayın bi kamerasında odaklama var başkada bi numarası yok kameradan başka ki o benim umrumda bile değil bildiğin takoz yaw tasarım 0 bide burda savunuyosunuz anlaşılır gibi değil :s
 
uribaju

uribaju

Üye
yaf arkdşlar. bakın herşey yerli yerinde ağırdır. devlerle cüceler kapışmaz. ben n8 kullanıom. kodak fotoğraf makinem şuan yerini bilmiyorum. sana bi kaç soru soracam sayın c7 li. senin tlfunun cpu tek kullanıo. 1 gp ram. demi. ama n8 hem cpu hemde gpu aynı anda kullanyor. sen şu işlemi c7 de yaparsan. demekki senin c7 n8 e 10 çeker. blooteeth den dosya gönderme esnasında usb kablosunda tlfunun beynine dosya indir. internetten gezin yada müzik de açıkken. bunu iphone 4 htc senin c7 yapamaz. yapda görelim. sizinkide cpu ve gpu birbirinin önünü kesio n8de öle bir sorun yok. haa n8 deki canavar kamerayı görmek istyen varsa camere pro yükle havyan gibi kamerayla tanışın. hele zoomu görünce gözlerinize inanamayacaksınız. yuhbe yuh demeye hazır olun:)) haa ufak bi hatırlatma daha. symbian son güncellemesini yapın hiç hata kalmicak. başka sorunu olan varsa yazsın
daha bluetooth yazmasını bilmeyen arkadaşım şu dediklerine gerçekten kendin de inanıyor musun?
 
  • Beğen
Tepkiler: DeV/AsA ve Quaresma53


Üst Alt