uribaju
Üye
Senin seviye yerlerde ..Konuya direk girip yorumları okumadan 1 cümle mesaj yazan tiplerdensin belli.Sana hiçbirşey demicem .Konuyu baştan sona oku sonra gel burda yorum at ok?hii sen c7 daha iyi diorsun yani n8den evet evet

Senin seviye yerlerde ..Konuya direk girip yorumları okumadan 1 cümle mesaj yazan tiplerdensin belli.Sana hiçbirşey demicem .Konuyu baştan sona oku sonra gel burda yorum at ok?hii sen c7 daha iyi diorsun yani n8den evet evet

Senin seviye yerlerde ..Konuya direk girip yorumları okumadan 1 cümle mesaj yazan tiplerdensin belli.Sana hiçbirşey demicem .Konuyu baştan sona oku sonra gel burda yorum at ok?![]()




ya arkadaşım bırakın c7 nin tasarımı berbat 8mp kamera var led flaş var telefondabi n8 kullanıcısı olaraktan kesinlikle n8 diyorum c7 var arkadaşta tasarım berbat telefonun altının yuvarlak olması bitirmiş 5530 bile ondan daha güzel
aradaki fiyat farkından dolayı kendini böyle kandırıyosun belliki ama geçmiş olsun
bu arada bu konu gerçekten saçmaymış c7 gerçekten kalite tartışması bile boş al gitsin dostum evet c7 daha ii hem n8den sonra çıktısenin seviyen bile yol zavallim gelmis ustu kapali c7 dha iyi diorsun n8sden![]()

seviyem sonsuz yol gibidir bak kendin söyledin hadi git kendi çöplüğünde ötsenin seviyen bile yol zavallim gelmis ustu kapali c7 dha iyi diorsun n8sden![]()

seviyem sonsuz yol gibidir bak kendin söyledin hadi git kendi çöplüğünde öt![]()



telefon kullanmayı bilmiyo gelmiş n8 kasıyo diyo bende bi dolu oyun yüklü neden kasma yok c7 düzeltilmiş haliyse n8 de güncellemelerden sonra gayet iyi ve gelecek güncellemelerle canavar gibi olcağına eminim ya abi bırakın adam gelmiş n8 le c7 yi bir tutuyo kıyaslıyo =d bide sonradan çıktı diyolar allahımtelefon kullanmayı bilmiyo gelmiş n8 kasıyo diyo bende bi dolu oyun yüklü neden kasma yok c7 düzeltilmiş haliyse n8 de güncellemelerden sonra gayet iyi ve gelecek güncellemelerle canavar gibi olcağına eminim
boş konuşuyosunuz diyene bak

hla guluorm yaa suna bak hala c7 daha iyi diolar 




) haa ufak bi hatırlatma daha. symbian son güncellemesini yapın hiç hata kalmicak. başka sorunu olan varsa yazsınNokia N8'deki alüminyum kasa yerine standart plastik kasa Nokia C7'de yer almış
Nokia N8 ile Nokia C7 arasında göze batan en önemli fark ise kamera kısmında. Nokia N8'de 12 megapixel kamera ve xenon flash varken Nokia C7'de 8 megapixel kamera ve led flash bulunmakta. Nokia C7'nin Nokia N8 ile arasındaki diğer farklar ise; Nokia C7'de HDMI portu bulunmaması ve dahili hafızanın 8GB'a düşürülmesi..
gerisi sana kalmış
plastik kasa mıpuahahaaa dostum daha önce C7 tutmuşluğun yok heralde gel benmkini bi tut da gör aliminyum mu plastik mi
baba gibi aliminyum takoz n8e de bin basar
tabiki C7 adamım
----------Eklendi @ 17:24:40 ---------- Yazıldı @ 17:21:25 ----------
yaf arkdşlar. bakın herşey yerli yerinde ağırdır. devlerle cüceler kapışmaz. ben n8 kullanıom. kodak fotoğraf makinem şuan yerini bilmiyorum. sana bi kaç soru soracam sayın c7 li. senin tlfunun cpu tek kullanıo. 1 gp ram. demi. ama n8 hem cpu hemde gpu aynı anda kullanyor. sen şu işlemi c7 de yaparsan. demekki senin c7 n8 e 10 çeker. blooteethden dosya gönderme esnasında usb kablosunda tlfunun beynine dosya indir. internetten gezin yada müzik de açıkken. bunu iphone 4 htc senin c7 yapamaz. yapda görelim. sizinkide cpu ve gpu birbirinin önünü kesio n8de öle bir sorun yok. haa n8 deki canavar kamerayı görmek istyen varsaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızcamere pro yükle havyan gibi kamerayla tanışın. hele zoomu görünce gözlerinize inanamayacaksınız. yuhbe yuh demeye hazır olun) haa ufak bi hatırlatma daha. symbian son güncellemesini yapın hiç hata kalmicak. başka sorunu olan varsa yazsın
bu dediklerinin hepsini C7mle aynı anda yapabilyorum dostum gram kasma yok bi ara resmini de çekip atarım merak etme bu N8ide bu kadar abartmayın bi kamerasında odaklama var başkada bi numarası yok kameradan başka ki o benim umrumda bile değil bildiğin takoz yaw tasarım 0 bide burda savunuyosunuz anlaşılır gibi değil
daha bluetooth yazmasını bilmeyen arkadaşım şu dediklerine gerçekten kendin de inanıyor musun?yaf arkdşlar. bakın herşey yerli yerinde ağırdır. devlerle cüceler kapışmaz. ben n8 kullanıom. kodak fotoğraf makinem şuan yerini bilmiyorum. sana bi kaç soru soracam sayın c7 li. senin tlfunun cpu tek kullanıo. 1 gp ram. demi. ama n8 hem cpu hemde gpu aynı anda kullanyor. sen şu işlemi c7 de yaparsan. demekki senin c7 n8 e 10 çeker. blooteeth den dosya gönderme esnasında usb kablosunda tlfunun beynine dosya indir. internetten gezin yada müzik de açıkken. bunu iphone 4 htc senin c7 yapamaz. yapda görelim. sizinkide cpu ve gpu birbirinin önünü kesio n8de öle bir sorun yok. haa n8 deki canavar kamerayı görmek istyen varsaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızcamere pro yükle havyan gibi kamerayla tanışın. hele zoomu görünce gözlerinize inanamayacaksınız. yuhbe yuh demeye hazır olun) haa ufak bi hatırlatma daha. symbian son güncellemesini yapın hiç hata kalmicak. başka sorunu olan varsa yazsın
daha bluetooth yazmasını bilmeyen arkadaşım şu dediklerine gerçekten kendin de inanıyor musun?

hahaa hiç sormaa yaa 
