C7 Belleden Annaya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
C7 Belleden Annaya..
Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar diliyorum. Kardeşim C7 kullanıyor. 2 gün önce belleyi yükledik. Bence telefon harika oldu,nokia harika iş çıkarmış. Fakat çok akıllı kardeşim kamera kalitesinin düştüğünü internetin uygulamaların yavaşladığını kısacası telefonunun mahfoldugunu savunuyor. Anlatıyorum,yok dinlemiyor.. Sizden ricam belleye döndürülen teli nasıl tekrardan annanın en son sürümüne çevirebiliriz ? Bir risk tehlike oluştururmu telefon için ? Birkaç konu okudum programlardan felan bahsetmiş arkadaşlar inanın hiçbirşey anlamadım,o derece acemiyiz bu konuda.. Yardımlarınızı bekliyorum,teşekkürler arkadaşlar
 

adrianne

Üye
    Konu Sahibi

Kimse yardımcı olamıcakmı ? Bu konuyada bir el atsanız..
 

Febris

Üye
kaya.77 nin konusundan yapın bende frkedıyorum..
 

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar halen cevaplarınızı bekliyoruz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...