c6 - iphone 4 - samsung galaxy

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kardeş onlar tlf nu içini için deyil kasası için alıyorlar e kasada hep elerinde olduğuna göre aradığını buluyorlardır insanlar düşüncesine göre yaşarlar
 
Herkes iPhone'u hava atmak icin almaz bu zihniyeti degistirelim lutfen
 

79mm79

Üye
bir ezik iphone hikayeside ben anlatayım araba almak için istanbula gitmiştik ben istanbulu hiç bilmediğimden c6-01 im ve haritamla yola koyuldum herneyse araba sahibiyle buluştuk iki kişiler birinde ip 4 diğerinde de 3gs var. Araca bindik bir şişliden bağcılar emniyet müdürlüğüne gidecez adamlarda istanbuk trafiğini gösteren program sürekli açık işte hangi yol açık hangisi kapalı kontrol ediyorlar. Fakat bir türlü adresi bulaadılar bende navigasyon yokmu dedim. İstanbulda sürekli yollar değişir bi işe yaramıyor dediler. Sonra ben benimkini açtım adresi arattım buldum sesisine açtım adresi elimizle koymuş gibi bulduk. Bu sefer senin telefon ne diye sormaya başladılar ) tabi bundan sonra ufak bi aksilik yaşadım telefonun şarjı azaldı harita sapıttı mahallenin birinde iki tur attırdı bize hemen yedek bataryamı takarak işi hallettim

- - - Eklendi - - -

bu arada yazmayı unuttum ben ipnone u kötülemiyorum konuyla ilgili olduğunu düşündüğüm için başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim
 
bence şu anda iphone la benim telefonum n8 arasında fiyatı kadar bir fark yok. Oyun diyecekseniz ben telefonda çok oyun oynayan biri değilim. Müzik navigasyon internet görüntü açısından da hiçbir eksisi yok n8 in. Üstüne müzik kalitesi daha iyi.

Kasma falan diyen arkadaşlara da ben de böyle bir durum yok şu ana kadar tıkır tıkır kasmasız çalışıyor telefonum ve cfw yüklü.

İphone lardan en önemli farkımız ise flash disk olarak kullanabilmemiz telefonu müzikleri filmleri kolayca atabilmemiz tv ye rahatça takabilmemiz.

Bu arada en önemli şeyi kamerayı da unutmuşum
 
kardeş onlar tlf nu içini için deyil kasası için alıyorlar e kasada hep elerinde olduğuna göre aradığını buluyorlardır insanlar düşüncesine göre yaşarlar



- - - Eklendi - - -

Herkes iPhone'u hava atmak icin almaz bu zihniyeti degistirelim lutfen

aklı olan zaten iphone alırken hava atma amaçlı almaz.

Ama varya zamanında 3310 ile atılan hava şimdi iphone 4s ile bile atılmıyor
 

El-CD

Üye

iPhone kullanmadigini bu kadar acik etme. Bilmeyen almasin su akilli mereti
sonra ciger muamelesi goruyor yavrucak
 

gogis

Üye
kullanmayı bilen de alabilir bilmeyen de Fakat bilmiyorsanız boş konuşmayın derim. Evimdeki 150 liralık 2. Nesil ipod ile bile kamerası haricinde n8den daha fazla multimedya cihazı olarak kullanıyorum tweaklar sayesinde
 
Tepkiler: El-CD

PYTHONs

Üye

benim c601 le yüz yüze çarpıştıralım kim kimi katlıyo görürüz benim c6 cacık eder o telefonu
 
objektif olup gulunc olmamak lazim daha da fazla birsey yazmaya gerek varmi bilmiyorum : )
 

3onur5

Üye
öncelikle nokia symbian S60 işletim sistemi, samsung galaxy android serisini karşılaştırman uygun değil ve hatta android ve iphone u symbian^3 dışındaki bir işletim sistemiyle karşılaştırman komik. nokia işletim sistemi bakımından ve uygulama (oyun) bakımından cok fakir.Galaxy serisi ise Her konuda nokia yı geçer kendi n8 imden bılıyorum ve youtube konusunda cok kötü nokia , youtube android ve iOs ta daha rahat kullanılmakta . Belliki arkadaşların telefonlarını kullanmayı bilmiyorlar
 

okitox

Üye
bizim memlekette işler böyle işte. telefonla hava atmak, 14 kişinin arasına dalarak hava atmak falan...

Çoğu zaman görüyorum iphone'u galaksisi olanları...düzgün kullanan çok az. Telefonu almış 2bin liraya hatta para yok, internet paketi yok. O telefon internet paketin falan olmadığı zaman psp'nin 1500lira pahalısı. oyun oynamaktan başka ne yapacaksın...

genellikle de liseli tayfa veya liseden yeni mezun tayfa bunu yapıyor... gereksiz gereksiz işler...
 

MücahitTokgöz

konu yıne amacını degıstırdı ıphone 4 le c6-01 karsılastırmasına dondu
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
buyursunlar efendim ip4 bile şimdiki n9u 808i vs stabilizasyon bakımından katlar

Sırf stabilizasyonu bozulmasın diye hafıza kartı bile kullanmıyor adamlar bırak da özgürlüğünden verdiğin tavizi stabilitede telafi etmeye çalışsınlar Bu arada gidip bula bula stabilizasyon yarıştıracak N9 ve 808 i mi buldun ) dikkat et bence stabilite konusunda çok tehlikeli rakipler seçmişsin 4s ile kıyasıya yarışacak derecede tehlikeliler hem de


- - - Eklendi - - -



Tokusturalim bakalım.

Tokuşturursanız yazık edersin 4s e ) 4s in metal kısmını C6-01 in camına bile vursan 4s için sıkıntı olabilir o derece riskli ki yüz yüze tokuşturmaktan bahsetmeyin bile


- - - Eklendi - - -

Bu arada en iyi ve kullanışlı cihaz her zaman dediğim gibi kişinin ihtiyaçlarına ve kullanım alışkanlığına göre değişir
C6-01 in navigasyonu konusunda da galaxy s ile denemiştim zamanında ve galaxy durmadan hatalar verip yeri bulamazken ben km sine kadar tüm rotayı inceliyordum Tabi yine benzer bir durum vardı galaxy s Turkcell romluydu ve kullanan arkadaşım da çok fazla bilmiyordu. Demem o ki aldığınız telefona alışamadıktan sonra yeri gelir arama yapmak için bile 3310 u özleyebilirsiniz Kullanıcıdan kullanıcıya telefonun işlevselliği değişir
 
Gogis bence abartmaktan öteye geçmiş sanırım. İphone 4 den bahsediyoruz burada s den değil. Yüzlerce konu açıldı, gördük hangi telefonun daha çok artısı olduğunu, bırakın bu fm vericisi dahi olmayan telefonu savunmayı.
 

azrock

Üye
Tamam konu olaya dönüşebilir. Kapandın artık söyle konularda açılmasın. Yok yere tartışma atesliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...