hamza271970
Üye
kardeş onlar tlf nu içini için deyil kasası için alıyorlar e kasada hep elerinde olduğuna göre aradığını buluyorlardır insanlar düşüncesine göre yaşarlar
orası öyle de burda dile getirilmek istenen şey neden kullanmayı bilmeyen adam bu telefonları alıyor tamam zengindir almıştır ama kullanmayı bilmeyen adam neden başkalarına sadece fazla para verdi diye hava atmaya çalışıyor veya çalışamıyorkendi parasıyla rezil olmak gibi birşey bu.
kardeş onlar tlf nu içini için deyil kasası için alıyorlar e kasada hep elerinde olduğuna göre aradığını buluyorlardır insanlar düşüncesine göre yaşarlar
Herkes iPhone'u hava atmak icin almaz bu zihniyeti degistirelim lutfen
bence şu anda iphone la benim telefonum n8 arasında fiyatı kadar bir fark yok. Oyun diyecekseniz ben telefonda çok oyun oynayan biri değilim. Müzik navigasyon internet görüntü açısından da hiçbir eksisi yok n8 in. Üstüne müzik kalitesi daha iyi.
Kasma falan diyen arkadaşlara da ben de böyle bir durum yok şu ana kadar tıkır tıkır kasmasız çalışıyor telefonum ve cfw yüklü.
İphone lardan en önemli farkımız ise flash disk olarak kullanabilmemiz telefonu müzikleri filmleri kolayca atabilmemiz tv ye rahatça takabilmemiz.
Bu arada en önemli şeyi kamerayı da unutmuşum
iPhone kullanmadigini bu kadar acik etme. Bilmeyen almasin su akilli mereti
sonra ciger muamelesi goruyor yavrucak
Evde babamın + ablamın iphone var. Şimdi sus ve yavaşça uzaklaş burdan evlat .
Kardeşim sen o telefonu çalışıp almadın sonuçta 650 700 lira verdin. Hani kimisinin bütçesi iyidir kimisinin değildir. Ama Sırf baba parası ile telefon alıyor diye kimseyi yargılayamazsin. Senin de sonuçta 100 liralık 50 liralık bi telefon alabiliten de vardı. Ama bunu aldın. Kimisi için bu para da zor kazanilabilir. Havasını da atabilir. Bence çok abartı bi durum değil. Ha olaya gelince, senin onları bu olayda ezmenin tek sebebi çocukların telefon kullanmayı bilmemesidir. Yoksa i4 c6yi 8e 10a katlar
benim c601 le yüz yüze çarpıştıralım kim kimi katlıyo görürüz benim c6 cacık eder o telefonu
Tabi senin telefonun iPhone 4'u cacık edecek.
adam tokuşturalım diyo dakkatini çekerim
YAV HE HE!
adam tokuşturalım diyo dakkatini çekerim
buyursunlar efendim ip4 bile şimdiki n9u 808i vs stabilizasyon bakımından katlar
Tokusturalim bakalım.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?