c6 40 navigasyonla ilgili.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hakanLp07

hakanLp07

Üye
    Konu Sahibi
c6 40 navigasyonla ilgili.
arkadaslar c6 v40 kullanıyorm ve navigasyonda gps bekleniyor diyip bi kaç nokta gidiyo snra duruyo bidaha gps bekleniyor diyo sizdede aynı sorun varmı ?
 


nakresoz

nakresoz

Üye
Arabada mı kullanıyon
 
hakanLp07

hakanLp07

Üye
    Konu Sahibi
araba , yürüme fark etmiyo
 

bluee_06

Üye
kardeş ben yoğun olarak kullanıyorum gps i daha hiçbi sorunla karşılaşmadı hem arabada hem yürürken kullandım uzun mesafelerde.

şimdiye kadar tek bi hatasıyla karşılaştım ondada rotayı tekrar hesapladı. yani yarı yolda bırakmadı.
 
hakanLp07

hakanLp07

Üye
    Konu Sahibi
hmm hangi cfw kardeş?

----------Eklendi @ 13:41:25 ---------- Yazıldı @ 13:40:17 ----------

telefondan gördm c6ymş snnki :D tamam kardeş sagol orjinal fwlerle denemeye çlşıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt