c6-01 ve Asphalt 6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
c6-01 ve Asphalt 6
Arkadaşlar ben telefonumu hackledim.Daha sonra asphalt 6 yı kurdum.[Telefonum belle bu arada c6-01].ama oyunda can-am diye bi arabayı alıyorum. yarışa başlarken oyun kapanıyor.Ne yapabilirim?
 
diğer arabalarda sorun çıkmıyormu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...