bugraa368
Üye
-
Konu Sahibi
-
ayrica bir arkadas soguk parmakla dokundugundan demis alakasi bile yok.
harbiden sallamışsın sivasta yaşıyorsun en düşük derece - 18 dur kutuplarda ise -87 dir sanırım sen derin dondurucuya koymuşsun-35 derecede kullandım sivastabana mısın demedi telefon...yeterli sanırım açıklama
Amoled ekran kardeşim tırnak bastırma ile hiç bir şey olmaz.arkadaşlar benm tel c6-01 arkadşm telefonu incelerken ekrana tırnağıyla bastırmış birkaç kere(kendisinnkinden alışkın basmatik 5800) elime aldıgımda ekranda baloncuk oluşmuştu bu nedir sizce bişi olmuşmudur baloncukları giderdim siler gibi yapnca gitti zaten (kendi orjinal ekran koruyu var içnde hava da yok) bişi olmuşmudur ekranda herhangi birşey yok şuan c601 cam değil mi neden öyle bişi oldu ki?
Amoled ekran kardeşim tırnak bastırma ile hiç bir şey olmaz.
harbiden sallamışsın sivasta yaşıyorsun en düşük derece - 18 dur kutuplarda ise -87 dir sanırım sen derin dondurucuya koymuşsun
arkadaşlar benm tel c6-01 arkadşm telefonu incelerken ekrana tırnağıyla bastırmış birkaç kere(kendisinnkinden alışkın basmatik 5800) elime aldıgımda ekranda baloncuk oluşmuştu bu nedir sizce bişi olmuşmudur baloncukları giderdim siler gibi yapnca gitti zaten (kendi orjinal ekran koruyu var içnde hava da yok) bişi olmuşmudur ekranda herhangi birşey yok şuan c601 cam değil mi neden öyle bişi oldu ki?
arkadaşım dedigın gibi koruyucu film var ekranında baloncuk oluşabılır ama cam ekrana kolay kolay bisey olmaz korkma
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?