c6-01 SİTEM HATASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 SİTEM HATASI
Telefonu açar açmaz arka arkaya sistem hatası yazısı geliyor napabilirm
 

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
onu yapmadan da çözüm varmı
 
bende n8 var ama bu tip hatalarda direk telefonu flashlıyorum yani yazılımı yeniden yüklüyorum...
 

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
flashlamakla sanırım nokia sitesinden tekrar yazılımı güncellemek aynı şey degil flash atmayı bilmiyorum olası bi hatada servise gitme ihtimalide olur nasıl yapcam telefonu alalı 1 hafta olmuyo
 
bence önce ayarlar, telefon, telefon yönetimi, orjinal telefon ayarları, geri yükle. Bunu dene
 

nonamex

Üye
format kurtarmaz, yazılımı yeniden yüklemek lazım.
 

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
tamam ayarları geri yüklücemde aralarındaki fark ne soft la hardın arasındaki

----------Eklendi @ 12:46:42 ---------- Yazıldı @ 12:34:20 ----------

fabrika ayarlarını sil geri yükle dedim cıkmadı bida sagolun
 
yüklediğin bir uygulama neden olmuş olabilir? saysana hangi uygulamalar var?
 
mesela opera mobile da çok çok nadir sistem hatası yazısı çıkıyor ama kullanıma etki etmiyor.bunlar yazılımsal sorunlar.anna ile düzelecek diyorlar ama gelemedi bir türlü
 

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
opera vardı geri yükleme yapınca hepsi gitti simdi yüklemiyom ama operasızda baglantı ayarı yapmdan ucretsiz faceye giremiyom yani kontür gitmesin diye hepsini wlan yapıyorum wlan olmayan yerlerde degiştirmek zorunda kalıyorum


Bu ara anna dedginizçıktı ama nokia onaylamıyor
 
ne annaymış onaylar falan..sevr anlaşması mübarek
 

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
aynen ha yükledinmide bozulursa servis 2yıllık sözleşmeyide iptal ediyo görende sancak androit yüklüyoz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...