Telefon Tavsiyesi C6-01 mi 701 mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C6-01 mi 701 mi
arkadaşlar nokia c6-01 ile nokia 701 arasında kaldım sizce hangisini alırsam pişmam olmam
 
Tabii ki 701 arkadaşım. Hem özellik bakımından daha iyi hemde daha güncel ve hızlı bir telefon. 701'i öneririm. İllaha Nokıa mı olsun istiyorsun bu arada ?
 

covar

Üye
nokia 701 tabikide ama nokia alma bana kalırsa işletim sistemi hic ic acıcı değil samsung cihazlara bak örnek şu telefon 701 i katlar özellikte her yönü ile işlemci ekran işletim sistemi ekran büyüklüğü herşeyi ile ben olsam bundan şaşmazdım
 
    Konu Sahibi
Tabii ki 701 arkadaşım. Hem özellik bakımından daha iyi hemde daha güncel ve hızlı bir telefon. 701'i öneririm. İllaha Nokıa mı olsun istiyorsun bu arada ?
nokiadan başka cihaz kullanmadığım için zorlanmak da istemiyorum
 

Ferzan

Üye
hiç düşünmeden 701 derim bende kullanıyorum süper
 
    Konu Sahibi
bu telefon iyidir ama fiyat aralığı yüksek tarifeyle alamam bunu
 

covar

Üye
bu telefon iyidir ama fiyat aralığı yüksek tarifeyle alamam bunu



valla aldığın bi yere değsin ben olsam borc harc alırdım bunu emin ol android işletim sistemi 1,4 ghz cpu 3,7 inch ekran hemde 480x800 pixsel ve sana oyun deneyimi sunar daha iyi ve daha hızlı uygulama herşeyi daha cok 701 ve c6-01 bu telefon ile eş değer değil bak bende wave 3 var ekran super amoled işletim sistemi bada 2,0 ama ben işletim sistemi önemli değil zaten bada 2,0 ile uygulamalr coğaltı baya bi ben donanıma bakarak aldım o 701 ler oyuncak gibi kalıyor wave 3 yanında emin ol fiyatı 1000 tl borc harc aldım c6-01 kullanıcı idim bende
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
701 alınabilir ama diğer telefonlara da bakabilirsin. Almışken en iyisini almak var, bu iki telefon arasında kalmak var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...