C6-01 mesaj gönderme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 mesaj gönderme sorunu
Arkadaşlar teli hackledikten sonra mesaj atarken hemen gitmiyor gönderilemedi diyor. ikincide ancak gönderiyorum Neden böyle oldu bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.
 


79mm79

79mm79

Üye
hacklemekle ilgisi yok bence microsoft apps yükledikten sonra oluyor. aynı sorun bende de var daha önce de olmuştu hatta bir konu açılmıştı bununla ilgili.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
microsoft la şununla bununla alakalı bişey değil hard format attıktan sonra bile sorun oluyo. yazılımla alakalı bir sorun. C7 mesaj sorunu diye başka bir konu olması gerek orada açıklama yapmıştım lütfen onu bulup okuyun.
 
cyber

cyber

Üye
aynı sorun bende de var
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
soft format at belleyi tekrar yükle.bnde hep tekrar gönder yapydm artk sıkıntı çekmyrm
 
hakan_710

hakan_710

Üye
format falan atma sakin düzelmiyo. Arkadaşlar lütfen herşeyde format demeyin. Ben kaç kez format attım düzelmedi oturumlar uzadıkça yada toplu mesaj gönderirken aynı hatayı yine veriyo
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
format falan atma sakin düzelmiyo. Arkadaşlar lütfen herşeyde format demeyin. Ben kaç kez format attım düzelmedi oturumlar uzadıkça yada toplu mesaj gönderirken aynı hatayı yine veriyo

ben soft attım suitten yeniden yükle yaptm düzeldi.ayrıca bnm oturumlarda çok uzuyo ama o sorunla bidaha karşılaşmadım
 

kuralsiz9

Üye
Ben de de vardı sorun phoenix le dead flaş attım çözüldü
 
cyber

cyber

Üye
flasladım sorun falan düzelmedi bende alıştım artık yeni yazılım bekliyorm
 

kuralsiz9

Üye
ben de olmuştu microsoft yazılımını kurunca sonra telefona dead flash attım normal olan değil yani telefon ilk gün nasılsa öyle oldu ve sorun çözülmüştü
 
burak1710

burak1710

Üye
ben de de var aynı sorun soft format attım hackledim belleyi tekrar yükledim güncelleme bekleyeceğiz mecburen
 
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için teşşekür edierim yani şimdi ne yapmalıyım kesin bi çözüm isitiyorum . çözüm yokmu :(
 

kuralsiz9

Üye
önerileriniz için teşşekür edierim yani şimdi ne yapmalıyım kesin bi çözüm isitiyorum . çözüm yokmu :(

Ben dead flash attım sorun çözüldü kardeş ama biraz uğraşman gerek konu vardı forum da ama dikkat normal değil dead flash düzeltiyor telefon ilk güne dönüyor yani
 
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
    Konu Sahibi
Ben flash atmasını bilmiyorum. Onun için başka yöntem varmi :(
 
farukbekl

farukbekl

Üye
Arkadaşlar 50 oldu yazıyorum.. sim kartınızı değiştirin.. micro sime geçin.. sorun düzelir..o açılan konuların hepsi başıma geldi.. ve düzeldi..:)
 
arslanla

arslanla

Üye
micro sim ne? Normalinden ne farkı var?
 

ciritcioglu

Üye
kardeş yeni yazılım gelene kadar bekleyeceğiz bende de var aynı sorun ben söylenenlerin tamamını yaptım cok mesajlasan birisi olarak tekrerladıgını gördüm insallah en kısa zamanda gelir de su yeni güncelleme düzelir
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
önerileriniz için teşşekür edierim yani şimdi ne yapmalıyım kesin bi çözüm isitiyorum . çözüm yokmu :(

ben soft attım belleyi yeniden yükledim düzeldi .bende bu yöntemi forumda bi arkadaşta görmüştm
 

kuralsiz9

Üye
Ben flash atmasını bilmiyorum. Onun için başka yöntem varmi :(

Bende telefonun ilk ayında atmıştım bilmiyordum ama araştırdım uğraştım Pc den de biraz anlıyorsan ilk kez de zor oluyor ama sonra 5 dklık iş oluyor dosyalar hazır olduğu için biraz araştır forumda kardeş
 
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
    Konu Sahibi
flash atmayı şimdilik düşünmüyorum . . Ama soft format atıp yeniden güncelleyecem.

---------- Eklendi @ 22:34:32 ---------- Yazıldı @ 22:33:20 ----------

benim telde microsoft apsda yüklü acaba onu silsem düzelir mi

---------- Eklendi @ 22:37:07 ---------- Yazıldı @ 22:34:32 ----------
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt