format falan atma sakin düzelmiyo. Arkadaşlar lütfen herşeyde format demeyin. Ben kaç kez format attım düzelmedi oturumlar uzadıkça yada toplu mesaj gönderirken aynı hatayı yine veriyo
önerileriniz için teşşekür edierim yani şimdi ne yapmalıyım kesin bi çözüm isitiyorum . çözüm yokmu![]()
önerileriniz için teşşekür edierim yani şimdi ne yapmalıyım kesin bi çözüm isitiyorum . çözüm yokmu![]()
Ben flash atmasını bilmiyorum. Onun için başka yöntem varmi![]()
