C6-01 için flash player lazım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elaksy

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 için flash player lazım
C6-01 için flash player lazım arkadaşlar yardım
eder misiniz.
 

u_cosar

Üye
otomatik olarak telefonda zaten yüklü
 

keys1903

Üye
yuklu derken facebooktakı (you tubedekı sıteden dırek) veya baska sıtelerdekı vıdeoalr acılmıyor sadece you tubenın programındakı vıdeoalr acılıyor bende... varsa bır teknıgı soyleyın arkadaslar
 

elaksy

Üye
    Konu Sahibi
Aynen ben başka sitelerden film seyretmek istiyorum.
 
telefonun kendi browserinde izleniyor galiba,opera'da izlenmiyor
 

u_cosar

Üye
evet telefonun kendi browser inden izlenebiliyor ama her site için geçerli değil
 

afwerker

Üye
C6-01 için flash player lazım arkadaşlar yardım
eder misiniz.


arkadaşLar Flash player yok flash Lite desteli oda düşük boyutta videoları açmak için sabredin yakında microsoft html 5 sistemiyle flash player sorununu ortadan kaldırcak Nokialar zaten html 5 destekli
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen adobe flash player desteğini çekti
 
bende de c6-01 var pişman oldun aldığıma şimdi ki aklım olsa sony ericsson xperia alırdım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...