C6-01 Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

C6-01 Nasıl Bir Telefon ?


  • Kullanılan toplam oy
    90
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Sadece meraktan soruyorum.Nokia C6-01 aldıktan sonra bu bölümü göz gezdirdim.Bu telefondan kullanan çok.Düşüncelerinizi bilmek istedim.Telefonun eksileri artıları sizce neler ? En sevdiğiniz özelliği nedir ? Kullanıyorsanız memnun musunuz ?
 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
İlk oy benden :) İdare eder :)
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Ben tek kelime ile ''CANAVAR'' diyorum :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Ben düşüncelerinizi merak ettim.Kullananlardan hiçbiri ortalıkta yok :dry:
 
Dampierre

Dampierre

Üye
kesinlikle fiyat performans canavarı
 

Lenneth

Üye
İdare eder
 
Devil_Batu

Devil_Batu

Üye
İdare eder.Bütçe dostu fiyatı,performansı ve küçüklüğü
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
Herseye ragmen symbianin en basarili telefonundan biri
 
cyber

cyber

Üye
mükemmel :D
 
Corby-700

Corby-700

Üye
İdare eder
 
ucantcme

ucantcme

Üye
takılma donma yok biraz ekran kuçuk o da çok sorun yaratmyo. Belle gelsin mukemmele basacam
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
5 Aydır kullanıyorum şimdiye kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım, Bazı arkadaşların da dediği gibi ekran boyutu biraz küçük onun dışında hiç bir sıkıntım yok. Ben telefonu 570-TL'ye aldım verdiğim paranın hakkını fazlasıyla veriyor.

-Navigasyon,
-Pusula,
-Ofis dosyaları düzenleme (Word,Excel,Ppoint ve Adobe),
-İnternet (Opera browser)
-Facebook,
-E-postalarım,
-Fm radyo/Müzik çalar
-Video izleme (çeşitli programlar ile tüm uzantıları oynatabilir.)
-Hd Oyunlar
-Vs. (Yüklediğin kadar uygulama daha ne isteyebilirim ki.)
 
m.edip

m.edip

Üye
bence bu fiyata en iyi telefon çok güzel özellikleri var bence tek eksiği autofocus oda olsaydı süper olurdu :)
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
mükemmel :yuru
 

bozkurt95

Üye
ben kullanıyorum gayet güzel bir tlf tek kusuru kamera da makro çekim olmayışı benim için kusur kamera ya önem vermeyenler için güzel hızlı
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Symbian^3 ün en ufak kardeşi idare eder bence ancak mükemmel için daha fazla çalışmak lazım nokia adına ...
 

duhanc

Üye
ara sıra olan takılmaları saymassak iyi bir telefon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt