5 Aydır kullanıyorum şimdiye kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım, Bazı arkadaşların da dediği gibi ekran boyutu biraz küçük onun dışında hiç bir sıkıntım yok. Ben telefonu 570-TL'ye aldım verdiğim paranın hakkını fazlasıyla veriyor.
-Navigasyon,
-Pusula,
-Ofis dosyaları düzenleme (Word,Excel,Ppoint ve Adobe),
-İnternet (Opera browser)
-Facebook,
-E-postalarım,
-Fm radyo/Müzik çalar
-Video izleme (çeşitli programlar ile tüm uzantıları oynatabilir.)
-Hd Oyunlar
-Vs. (Yüklediğin kadar uygulama daha ne isteyebilirim ki.)