C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012

Sponsorlu Bağlantılar

telepati75

telepati75

Üye

hey allahım ya keske koysaydın aga :


- - - Eklendi - - -


şimdi bende baktım bnde sorun yok ama kesin yüklediğin bişiden dolayı olmuştur o :D
Kardeş bir de ben hart format attım düzelttim ama şimdide yazılımında gelen çoğu widget ler ve proğramlar kayboldu ne yapmam lazım sence
 


doctorrr

doctorrr

Üye
tekrar flashlaman gerekir :(
 
telepati75

telepati75

Üye

hey allahım ya keske koysaydın aga :


- - - Eklendi - - -


şimdi bende baktım bnde sorun yok ama kesin yüklediğin bişiden dolayı olmuştur o :D
Kardeş Hard formattan sonra yazılımla gelen widgetler ve proğramların çoğu kayboldu sence ne yapmam lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Batuu Rehbere girib bul butonuna dokunulduğunda sizde QWRTY klavyemi açılıyor yoksa anna daki gibi büyük harfler mi açılıyor? Ben de daha önce sanki QWRTY klavye açılıyordu ama bugün büyük arama harfleri açılıyor. Alfasayısal tuşlar da yok tabiki sadece rehber içinde şahıs ararken. Merak ettim siz de de aynı mı? Cevap için şimdiden teşekkürler.

Batuu senin yazılımı kullanıyorum. Biraz önce hart format attım ve Rehber içinde de şahıs ararken bul ikonuna dokunduğumda tekrar QWRTY klavye açıldı. ayrıca alfasayısal tuşlarda geldi demekki bir şey yükledim o değiştirdi ama ne bulamadım.

Ayarlar / Telefon / Dokunma Girişi / Uyarlanır Arama. Bu ayarı değiştir dediğin gibi olur.


hey allahım ya keske koysaydın aga :


- - - Eklendi - - -


şimdi bende baktım bnde sorun yok ama kesin yüklediğin bişiden dolayı olmuştur o :D

Bi daha yaparsam fw ona koyarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: telepati75
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
phonixte rm-718 yok eski sürüm olduğu içinmi acaba?
 

cixbooy

Üye
phoenix in versiyonun eski, 2012 yi yükle onda hepsi var...

- - - Eklendi - - -

phoenix in versiyonun eski, 2012 yi yükle onda hepsi var...

- - - Eklendi - - -

batu kardeş çok sağolasın.. senin fw görsel olarak çok güzel ama biraz yavaş, acaba belconun bazı özellikleri yükleyemezmisin fw ye. güncel widgetler gibi özellikle saat widgetleri...kolay gelsin...
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Uğraşmıyorum daha ben. Telefon değişikliği.
 

cixbooy

Üye
hımm neyse zaten bende teli değiştiricem yakında. sizce n9 mu yoksa lumia 900 mü... n9da galiba batarya yedeğinde sıkıntısı var. birde bu n9 a yada lumia ya firmware oluyormu yapan varmı bu sitede...

- - - Eklendi - - -

ya bişey daha soracaktım. acaba bu nokia firmware editör ile başka bir telefonun yazılımı düzenlesek kendi telefonumuza atsak olurmu??
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bataryalar hakkında.bilgim yok.

Nokia cooker ile yaparsın
 

cixbooy

Üye
yalnız cooker ı nasıl kullanıcam kullanımını bulamadım.. acaba kalıp aynımı olacak bütün dosyaları mı değiştiricem... bir iki ipucu versen..:hmmm

- - - Eklendi - - -

bu arada seviye atlamışım nasıl oluyor bu haha...:alkis
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Mesaj yazdıkça atlarsın.

Bi yerde görmüştüm symbian ^3 genel bölümüne bak bi.
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Batuu bişey soracam cfw'ye gömdüğün meego evolve temasını nerden bulabilirim
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Hatırlamıyorum.
 


Üst Alt