arkadaslar anlanmadınız evde wlan var kullanıyoru ayarlrım dedginiz gibi ama wlan olmayan yere gittimi 0.facebook.com girmek istedigimde girmiyor ücretsiz ayarları degiştrmem gerekyor tekrardan
----------Eklendi @ 12:57:37 ---------- Yazıldı @ 12:57:20 ----------
bu arada izmirliyim