c6,01 anna sinir bozucu yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
c6,01 anna sinir bozucu yardım
arkadaşlar diyeceğim kısaca şu c6,01 i aldığımda ne güzeldi sonra telefonu güncelledim anna oldu bunu tekrar orjinal ikonlu haline dowrangdade yapabilir miyiz mesela 25,07 anna nın versiyonu ben bunu 20,05 falan anna olmayan versiyona düşürmek istiyorum böyle bi şey mümkün mü ya da bi yolu var mı
 


u_cosar

u_cosar

Üye
maalesef
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
Güncellemez olaydım var ya nasıl elim gitti nasıl güncelledim ne şarjı gidiyo ne de adam gibi gözüküyor insanın gözüne
 
keys1903

keys1903

Üye
neyını begenmedın sarjıda ıyı bende annada eskıye gore guzel
 
jatvalca

jatvalca

Üye
versiyonu eskiye döndermen mümkün değil ama eski ikonlu tema yüklersen sorunun çözülebilir.Yani evet anna eskisinden çok çok güzel sadece ikonlar değiştiği için biraz karışıklık oluyor ama sonra emin olki alışıyorsun.
 
serdar431

serdar431

Üye
zamanla alışırsin Sadece görünümse sorun hiç canını sıkma bence 1-2 hafta içinde alışırsin hepimiz aynı duruma düştük. Belle gelecek onda da aynı olacak bide ona alışmaya çalışacağız. Değişik görünüm iyidir hep aynı hep aynı sıkılır insan böyle olması daha Iyi bence
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
Alışmak mesele deil ya hiç hoşuma gitmiyo ayrıca elime almadığım halde şarı tükeniyo mübarek ttek bende mi yoksa herkez mi öyle anlamadım sıf bu yüzden satıp sıfırını alacam valla .....
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Sıkma canını genelinde böyle...
 
jatvalca

jatvalca

Üye
Alışmak mesele deil ya hiç hoşuma gitmiyo ayrıca elime almadığım halde şarı tükeniyo mübarek ttek bende mi yoksa herkez mi öyle anlamadım sıf bu yüzden satıp sıfırını alacam valla .....

valla kardeş aslında şarj meselesi anna 25.007 sürümündede eskisinden farklı değil.iki sürümdede aynı sürede geçiyor.
birde şunu söyleyim eğer soğumuşsan cihazdanki soğumuşsun o telefon artık altından olsa en kötü telefondur.tamamiyle tercihin derim
ama c6 güzel cihaz hoşuma gidiyor benim.
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
Can kardeşim 3 ay para biriktirdim 500 lira hemen koştum temiz bi tane aldım içimde öyle bi huzur işte ne güzel hayaller gerçek süper bi telefon symbian 3 tam istediğim gibi mutlusun :) aldığın gün akşam evde oturuyorsun telefon zırt bırt güncelleme var güncelleme var diyo 100 mb internet paketi de var güncelle lan diyorsun 45 dakika sonra güncelleme bitiyoır bi de bakıyorsun aaaaa o da ne telefon anna olmuş öyle bi zoruna gidiyor ki canın sıkılıyor aldığın gün soğuyorsun telefondan sonra derken şarj sorunu derken beğenmemek sinir oluyorsun işte nebileyim ben son sürümünün annaolduğunu ben anna yı 5800 a attıuğımız c6 fw si gibi bi şey sandım m meğer orjinal yazılımmış eğer böyle olacağını bilsem arkadaştan anna yüklü olanı 2 aylık telefonu 450 ye alırdım
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
arkadaslar bu sorunları hepımz yasaık.. ama emın olun nokıa belleden sonra cok cok cok daha ıyı hale gelecek bundan emınım
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
iste bu kardeşim bu tema daki gibi olan işletim sistemini özledim doyamadan gitti ben bunu istiyorum keşke keşke bbu sisteme dönmenin bi yolu olsa bu c6 -01 de keşke
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
Az önce yükledim kardeşim ikonların yüzde ellisi ene anna oluyor o yüzden ve ben sıf bu işletim sistemi ni istemediğimden 3 aya yaklaşık bekledim ben anna yı da istemiyorum birinci ayda gelecek belle yi de istemiyorum orjinal ikonlu yazılımını istiyorum sebebi hiç semiyorum bunu anna yı ....
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
arkadaşım yükle itheme gibi Anna destekli bir tema olsun bitsin (özellikle Anna destekli olsun S60v5 temaları tam uymaz) veya SPB shell mobil var gayet güzel bir arayüz programı
Anna nın nesini sevemediğinizi anlamıyorum açıkcası
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
windows 7 yi bilirsiniz xp yi kullanır kullanır sınız sonra windows 7 ye geçersiniz sonra pc yi semez siniz yavaşlar sürekli güncelleme ister onun gibi bir şey bu ben alıştım xp ye anlatabiliyor muyum windows 7 yi(symbian anna) de istemiyorum gelecek olan windows 8 i(symbian belle) :) de istemiyorum ben xp (symbian 3 orjinal ) istiyorum sıf bu yüzden satıp tekrar alacağım c6 -01 sizin dediğiniz windows 7 ye xp teması uyulamak gibi bir şey anlatabildim se ne ala :)..
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
windows 7 yi bilirsiniz xp yi kullanır kullanır sınız sonra windows 7 ye geçersiniz sonra pc yi semez siniz yavaşlar sürekli güncelleme ister onun gibi bir şey bu ben alıştım xp ye anlatabiliyor muyum windows 7 yi(symbian anna) de istemiyorum gelecek olan windows 8 i(symbian belle) :) de istemiyorum ben xp (symbian 3 orjinal ) istiyorum sıf bu yüzden satıp tekrar alacağım c6 -01 sizin dediğiniz windows 7 ye xp teması uyulamak gibi bir şey anlatabildim se ne ala :)..

W7 yi görsellerden aero yu devre dışı bırakıp aynı xp gibi kullanabilirsiniz ;) Ayrıca Xp görünümü ile normal bir xp den daha hızlı çalışır o pc :)) şahsen evde W7 yi Win98 görünümüyle kullandığım oluyor :)) ve xp den daha hızlı daha stabil çünkü güncel driver güncel yazılım ;) umarım anlatabilmişimdir :)

Ayrıca şuan alacağın tüm C6-01 ler Anna ya geçmiştir muhtemelen
1 ay içinde de Belle li olacaklardır
Eğer eski sistemi çok istiyorsan S^1 serisinden C6 (fiziksel klavyeli) yı tercih edebilirsin ama kimsenin tavsiye edeceğini sanmıyorum
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
doğru nevşehir liyim ben ve piyasa yı gezdim artık sıfır c6 -01 ler bile anna yüklü kutusunda xp sürümü kalmamış ama n8 de belle yi kullandım arkadaşın çakma da olsa iyi bi şeye benziyor bakalım orjinal belle geldiğinde güncelleyeceğim inşallah ondan hoşnut kalırız :) xp yi unutaağız mecburen
 
atakan25

atakan25

Üye
internet paketiyle telefon güncellenmez bilgisayar çok daha garantili ve mantıklıdır ve 6-7 şarjdan sonra düzelir bataryan tabi ilk şarjda önemsiz diyorlar ama bence önemli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt