C5-03 v23 Maxim Belle - Tanıtım

Sponsorlu Bağlantılar

Joker.

Joker.

Üye

Söylemek istediğin Temaydı sanırım ?
İcon paketinde Kapsam olmaz sadece Telefonun sistem dosyaları (mesajlar rehber dosya yöneticisi vs. vs. )
Bunlara icon paketi Düzenlenir ve cfw ye modlanmış programlar..

Abi ama bazı ıcon paketinde olur 200 icon diğeribde olur 300 icon .Sonuçta kapsama gibi birşeyde var.
 


Süleyman

Süleyman

Üye


Abi ama bazı ıcon paketinde olur 200 icon diğeribde olur 300 icon .Sonuçta kapsama gibi birşeyde var.

sayı olarak fazla olabilir ama ikonları fw ye gömemezsin. Gömersen programı yüklemeye çalıştığında dahili bileşen hatası alırsın.
 
Atacan-

Atacan-

Üye


Abi ama bazı ıcon paketinde olur 200 icon diğeribde olur 300 icon .Sonuçta kapsama gibi birşeyde var.

Örnek veriyorum :)
Misal icon paketinde opera iconu konulmuş...
Yazılımda opera uygulaması gömülüyse o icon işe yarar.
Fakat program gömülü değilse sende opera uygulaması sonradan yükleyeceğinden dahili bileşen hatası alırsın.
 
Süleyman

Süleyman

Üye


Örnek veriyorum :)
Misal icon paketinde opera iconu konulmuş...
Yazılımda opera uygulaması gömülüyse o icon işe yarar.
Fakat program gömülü değilse sende opera uygulaması sonradan yükleyeceğinden dahili bileşen hatası alırsın.

:oke:
 
Joker.

Joker.

Üye
:hmm bi ara cfw işlerini girmiştim ama pc ana kartı yaktım sıcaktan bide net gidince 1 haftadan az sürede günde10 dk da bakıyodum bu işe o yüzden fazla bilmiyom bilgilendirdiğiniz için teşektürler
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
hayırlısı olsun :oke:
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
proje iptal arkadaşlar programsız yapıcam ramıde z kullanacak flash ekranlı anna ve belle 2 tane müthiş olacak
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
super bekliyorum
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
rami z kullanacak derken ?
 
-Dyo-

-Dyo-

Üye
hayırlı olsun diyorum c5-03 kullanıcısı olarak lütfen quick officeye dikkat edin diğer c5-03 cfw lerinde yüklenmiyor umarım bunda yüklenir:D
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
hayırlı olsun diyorum c5-03 kullanıcısı olarak lütfen quick officeye dikkat edin diğer c5-03 cfw lerinde yüklenmiyor umarım bunda yüklenir:D

Ben cfw lerimde c hafızasını arttırmak içim program silmem onlar dahili olarak var
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
bence spb ile yap :oke:
 
-Dyo-

-Dyo-

Üye
görsel ne kadar önemliyse bence sistem de önemli quick office yi filan silseniz daha iyi olur bence bu demo programlar çok sorun çıkartıyor
 

aliosman015

Üye
güzel birşey olacak gibi belle shell deki gibi ev ekranında bir den fazla sayfa oluşturulabiliyor mu menü yü ıphone kaydırmalı menü güzel olur
 


Üst Alt