C5 03 un kabi degisirmi ?

Sponsorlu Bağlantılar



Del Rey

Del Rey

Üye
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
O telefon gerçek bile değil. Gerçeği bu:



Nerden mi anladım? İkincil kasa renginin koyuluğundan ve de kasa açıklığındaki renkten. Boyanmış o telefon bence.
tamam 2.resim daha guzel zaten. ama birincisi gerçek bence çünkü benim yeşilde internetteki kadar açık yeşil değil daha mat.Onedenle usttekı mavi daha mat olduğu için ustteki gerçek. o 2renk gibi göründüğüne takılıyosan benımkıde oyle. senınkı sıyah olduğundan farkedilmiyor sende.
 

maxihayri

Üye
benim c5 te görüntlü konusma yok?
 

ahmetc503

bence beyaz ama beyaz bulamadığım için siyah aldım

----------Eklendi @ 15:19:02 ---------- Yazıldı @ 15:16:03 ----------



Oha bu kadar olduğunu bende bilmiyordum :D
aynen ben sadece5 ini biliyodum

----------Eklendi @ 15:22:27 ---------- Yazıldı @ 15:19:02 ----------



Evet


----------Eklendi @ 00:47:28 ---------- Yazıldı @ 00:32:48 ----------

C5-03 Renk Çeşitleri
Beyaz - Mavi



Bunu Bende Çözemedim :allalla: :allalla: :allalla:








o 2. resimdeki ne öle orjınaliyle alakası bile yok:d:
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
bence beyaz ama beyaz bulamadığım için siyah aldım

----------Eklendi @ 15:19:02 ---------- Yazıldı @ 15:16:03 ----------


aynen ben sadece5 ini biliyodum

----------Eklendi @ 15:22:27 ---------- Yazıldı @ 15:19:02 ----------


o 2. resimdeki ne öle orjınaliyle alakası bile yok:d:

Bilmiom Bende Buldum Koydum Belki Vardır Ama Türkiye De Yoktur :d:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bende tüm beyaz aradım aylarca ama hayallerim yıkıldı :angry:
yesıl de iyi napalım:dry:

tümüde deısmıyo dye dedıler bana tüm beyaz yapcaktım yapılıyosa kenarları kalıyomus yne dedıler:kotu:
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
bende tüm beyaz aradım aylarca ama hayallerim yıkıldı :angry:
yesıl de iyi napalım:dry:

tümüde deısmıyo dye dedıler bana tüm beyaz yapcaktım yapılıyosa kenarları kalıyomus yne dedıler:kotu:
Aynen ya hiç sorma sadece altı mavi olsada iyi ama napalım gerek yok yeşilde iyi :dry:
 

stea

Üye
Bende de c5 03 var çook memnunum. Ancak sensörlü arış oyunu bulamadım bulduysamda sertifika hatalı. Telefonu hacklemek istemiyorum. Sensörlü araba yarışı oyunu önerebilir misiniz ? Ve ya oynadığınız ? Teşekkürler
 
il.ya

il.ya

Üye
Benimde C5-03 telefonum var ve bozulacağı anı sabırsızlıkla bekliyorumki kendisinden kurtulabileyim diye,
Bu telefonu al al diye israr eden arkadaşlarimada burdan en derin sevgilerimi yolluyorum :D
 

Benzer Konular



Üst Alt