By_GaBLiN
Üye
Bak çin malı olmasınhem c5yazısıda okadar kalın değil.
Benziyo Aslında
Bak çin malı olmasınhem c5yazısıda okadar kalın değil.
Maviyi görmedim ama siyah daha bi güzel her yeri siyah telefonun güzel duruyor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bundan istiyorum süper lannnnnnn
tamam 2.resim daha guzel zaten. ama birincisi gerçek bence çünkü benim yeşilde internetteki kadar açık yeşil değil daha mat.Onedenle usttekı mavi daha mat olduğu için ustteki gerçek. o 2renk gibi göründüğüne takılıyosan benımkıde oyle. senınkı sıyah olduğundan farkedilmiyor sende.O telefon gerçek bile değil. Gerçeği bu:
Nerden mi anladım? İkincil kasa renginin koyuluğundan ve de kasa açıklığındaki renkten. Boyanmış o telefon bence.
C5-03te görüntülü konuşma yok çünkü.benim c5 te görüntlü konusma yok?

aynen ben sadece5 ini biliyodum
Oha bu kadar olduğunu bende bilmiyordum![]()
o 2. resimdeki ne öle orjınaliyle alakası bile yok
Evet
----------Eklendi @ 00:47:28 ---------- Yazıldı @ 00:32:48 ----------
C5-03 Renk Çeşitleri
Beyaz - Mavi
Bunu Bende Çözemedim![]()
![]()

bence beyaz ama beyaz bulamadığım için siyah aldım
----------Eklendi @ 15:19:02 ---------- Yazıldı @ 15:16:03 ----------
aynen ben sadece5 ini biliyodum
----------Eklendi @ 15:22:27 ---------- Yazıldı @ 15:19:02 ----------
o 2. resimdeki ne öle orjınaliyle alakası bile yok![]()

Aynen ya hiç sorma sadece altı mavi olsada iyi ama napalım gerek yok yeşilde iyibende tüm beyaz aradım aylarca ama hayallerim yıkıldı
yesıl de iyi napalım
tümüde deısmıyo dye dedıler bana tüm beyaz yapcaktım yapılıyosa kenarları kalıyomus yne dedıler![]()

