Secret26
Üye
C5-03 mü? C3-01 mi? Yorumlarınız...
Arkadaşlar 2 ay oluyor C5-03 aldım Beyaz-Turuncu. Gayet hoş geldi görüntüsü, kamera 5mp var dediler sonradan hiç sevmemeye başladım benim için telefonun 3310dan farkı yok
450 lira verdim peşin hem de . Ne yapmalıyım sizce c3-01 çok daha hoş ve güzel geliyor bana. Bir de 5mp kamera var mış ama c3-01in kamerası benimkine göre 10 kat daha güzel fotoğraflar çekiyor neden böyle? hatta babamda 3.2 mp kamera var nokia o benimkinden cok daha iyi çekiyor neden böyle? 
Veya sizce c3-01'le takas mı etsem telefonumu? Pişman oldum yahu c5-03 aldığıma benim için bir telefondaki en güzel özellik kamera olmalıydı bunu aldım 5mp diye ama...

450 lira verdim peşin hem de . Ne yapmalıyım sizce c3-01 çok daha hoş ve güzel geliyor bana. Bir de 5mp kamera var mış ama c3-01in kamerası benimkine göre 10 kat daha güzel fotoğraflar çekiyor neden böyle? hatta babamda 3.2 mp kamera var nokia o benimkinden cok daha iyi çekiyor neden böyle? 
Veya sizce c3-01'le takas mı etsem telefonumu? Pişman oldum yahu c5-03 aldığıma benim için bir telefondaki en güzel özellik kamera olmalıydı bunu aldım 5mp diye ama...

