Boot.exe diye bir virüs var o açmıyordu bende, güvenli modda açılıyor, güvenli modda açıp autorun.inf diye bir dosya varsa lütfen silin.. çünkü boot.exe root dizine bu dosyayı koymaz, ama bir başka virüs varsa sorun bi sonraki açılışta yine olmayacak, siz en iyisi avastın son sürümüyle veya başka bir antivirüs ile bir taratın...