Büyük Derbi Kapalı Gişe

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
irun

irun

Üye
    Konu Sahibi
Büyük Derbi Kapalı Gişe
Derbi maç kapalı gişe

Turkcell Süper Ligi'nin 31. haftasında, 22 Nisan Cumartesi günü Fenerbahçe ile Galatasaray takımları arasında yapılacak ve 2005-2006 sezonu şampiyonunu belirlemesi açısından büyük önem taşıyan derbi maçın biletleri tükendi.

Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'ndaki karşılaşmanın biletlerinin satışını gerçekleştiren Biletix'in resmi internet sitesinde maç biletlerinin tükendiği bildirildi.


Fenerbahçe Kulübü, bu sezon yeni bir uygulamaya giderek, karaborsa bilet satışının önüne geçmek amacıyla sezonun ikinci yarısında sahasında oynayacakları maçların biletlerini karşılaşmaların oynanmasından çok öncesinde satışa çıkarmıştı. Fenerbahçe-Galatasaray maçı biletlerinın satışına 16 Şubat'ta başlanmıştı.


Sadece Fenerbahçe Kulübü Genel Kurulu Üyeleri ve Fenerbahçe Taraftar Kart sahiplerine satışı yapılan biletlerin fiyatları 275 ile 44 YTL arasında değişiyordu.

bence karaborsanın önüne yine geçilemedi, bu çoktan satıldı denilen biletlerin bir kısmı yine stad önlerinde bilmem kaç katına alıcı bulacaktır
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
Fenerbahce kartı olmayanlara bilet satılmadı ve her FB Kart sahibi kartın değerine göre en fazla 3-5 bilet alabildi.

Karaborsa bu maçta yavan çalışır
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
oooh migros ust biletim elimde gidecem maca inşallah fener yenecek orda kadikoye ilk gidisimde mutlu ayrılacagım
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
zaten fb yönetimide karaborasanın ve gişelerin önünde uzun kuyrukların önüne geçebilmek için bu kararı aldığını açıkladı.
 
irun

irun

Üye
    Konu Sahibi
maça sadece saatler kaldı, hadi bakalım hep beraber görücez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
416
DiaBLoS
-India-
Cevap
0
Görüntüleme
480
-India-
@Safak
Cevap
19
Görüntüleme
828
@Safak
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
397
scarface006
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
480
scarface006


Üst Alt