Buna Bir Dur Denmeli artık.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
ya bunların farkında olmak çok zor değil nokianın çıkan son ürünlerinden olan N9 girin megoo bölümüne yahu bir kişi var ya tek başına tüm bölümün huzurunu maffetmiş bir ayrık otu misali her açılan konuda mesajını görebilirsiniz özellikle güncelleme konusuna girin ve artık isim vereceğim malum şahıs ''lenneth''midir nedir onun yorumunu okuyun anlarsınız. yahu neden ilgileniyorsun ki neden alanların hevesini kaçırıyorsun neden kendini orada takılma her konuda gerginlik yaratma vazifesinde görüyorsun anlamıyorum ki :(

----------Eklendi @ 22:31:47 ---------- Yazıldı @ 22:29:58 ----------

:D türe de doğru söylüyor bak kopamıyormuş ama adam gelipte illede android dememiş.

Bu arada mertcan sende iyi mesaj felan kasıyosun hareketli enerjik felan :D

cık cık cık yok efenim öyle bir şey ama vallahi gece gece çok tadım kaçtı çok. bu caydırıcılık gerçekten olması gereken bir şey yoksa bu kişiler resmen çete olmuş gibiler gurup halinde artık anlaşıyorlar mı sözleşiyorlar mı napıyorlarsa birlikte konularımıza saldırıyorlar artık başlıklara girmeye çekiniyorum tadım kaçacak diye..ayrıca imzanda ki yazı herşeyi analtıyor +1 :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: aleranol


AмσηR@

AмσηR@

Üye
androidçilerden cok ben eleştiri yapıyorum :D benı banlattırmayın :))

şakası bi yana


kışkırtma amaçlı olunca cevap yerine yöneticilere bildiri yapın, yönetici bir kez uyarır 2. kez olunca uzaklastırması gerek. yok yöneticide geregini yapmıyorsa ihbarlar bölümünde yöneticide şikayet edilir.sonucda forumun kullanıcıları olan şahıslar, bizleriz.
lakin kışkırtmak degilde eleştiriler oluyorsa bunları herkesın kabul etmesi gerekli.

 
pRime.

pRime.

Üye
Sanki bu konu hiç açılmamış gibi devam edecek bu kişilikler, bakın görün.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
O Lenneth ' i bildim bileli huzur kaçırmaktan başka bir şey yapmıyor . Takmıyorum bile sizde takmayın . :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
AмσηR@;4200255' Alıntı:
androidçilerden cok ben eleştiri yapıyorum :D benı banlattırmayın :))

şakası bi yana


kışkırtma amaçlı olunca cevap yerine yöneticilere bildiri yapın, yönetici bir kez uyarır 2. kez olunca uzaklastırması gerek. yok yöneticide geregini yapmıyorsa ihbarlar bölümünde yöneticide şikayet edilir.sonucda forumun kullanıcıları olan şahıslar, bizleriz.
lakin kışkırtmak degilde eleştiriler oluyorsa bunları herkesın kabul etmesi gerekli.


peki bu bölümün adı 'symbian^3 eleştiri bölümü' mü yoksa ben mi yanlış görüyorum. yada şöyle sorayım onların bölümünde her hangi bir mesajı açın hiç bir symbian^3 kullanıcısı abes yere eleştiri yapmışmı yada gerginlik yaratmış mı :angry:


----------Eklendi @ 22:36:13 ---------- Yazıldı @ 22:35:14 ----------

Sanki bu konu hiç açılmamış gibi devam edecek bu kişilikler, bakın görün.

en azından yöneticiler hak verse yeter bana

----------Eklendi @ 22:36:53 ---------- Yazıldı @ 22:36:13 ----------

O Lenneth ' i bildim bileli huzur kaçırmaktan başka bir şey yapmıyor . Takmıyorum bile sizde takmayın . :oke:

takma takma ama bir yere kadar ya adamlar güncelleme çıkarmış hala eleştiriyor oyun çıkarmış eleştiriyor yahu sen kimsin bre adam der insan yani. :off:
 
Türe

Türe

Üye
:D türe de doğru söylüyor bak kopamıyormuş ama adam gelipte illede android dememiş.

Bu arada mertcan sende iyi mesaj felan kasıyosun hareketli enerjik felan :D

huzur kaçırmaya gerek yok di mi durduk yere hem burda yardım etmesi ya da yeni şeyler öğrenmesi daha hızlı oluyor çünkü sürekli aktif forumun bu bölümü :) nawy de eski symbiancılardandır belki biraz ondan kaynaklanıyordur ama yine de bilerek veya kasıtlı kışkırtıcı mesaj yazacağını sanmıyorum :)

sonuç olarak coğu arkdaşımızın dedikleri doğru millet neyi nasıl beğeniyosa ona göre alıyo sonuçta herkesin baktığı beğendiği tatmin olduğu ya da zevkl aldıkları şeyler farklı değil mi :ehe
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Android forumunu basalım beyler . Yanımıza Rıza baba ve ekibini de alalım . :zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
aleranol

aleranol

Üye
vallaha bıktım onları sokakta görsem (dıt dıt dırıt dıt) o derece :D

Ha bide geziyom da c7 kullananlar forumu delik deşik etmiş herşeyi öğreniyoz kapıyoz bissürü konu açıyoz :D duyarlıyız. Bide sağolsun eski n8 ciler çok yararlı oluyo yoksa c6 cılar biraz bişiler kapmaya çalışıyo pek hareket yok :D

Ama allahın belası fandroidciler varya oof.Benim okuldada var sınıfta 4 tane 1 i kız onu sayma biri zaten htc yazık :D diğerlerinde galaksi pro var diğeri vasat :D ama ikisininde havasından geçilmiyo.vasat olanın görüntü fotoğraf gibi saniyede 1 kare :D diğeri (galaxyci) küçük ekran qwewrty klavye iyi gibi ama ne kadar uygulama desede yüklemiyo .

Bu sadece sınıfımda :kop: sizde örne verinde belki utanırlar :D
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Kışkırtıcı mesaj atanları takip ediyorum. Direkt ilgilenicem onlarla merak etmeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis, Silinen Üye 737108, salihk ve 1 kişi daha
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
huzur kaçırmaya gerek yok di mi durduk yere hem burda yardım etmesi ya da yeni şeyler öğrenmesi daha hızlı oluyor çünkü sürekli aktif forumun bu bölümü :) nawy de eski symbiancılardandır belki biraz ondan kaynaklanıyordur ama yine de bilerek veya kasıtlı kışkırtıcı mesaj yazacağını sanmıyorum :)

sonuç olarak coğu arkdaşımızın dedikleri doğru millet neyi nasıl beğeniyosa ona göre alıyo sonuçta herkesin baktığı beğendiği tatmin olduğu ya da zevkl aldıkları şeyler farklı değil mi :ehe

yapma gözünü seveyim ya dediğin şahısın attığı mesaj indeksine bir bakarmısın bölüm ile alakasız çoğu androidi yüceltici şeyler vs... ayrıca montesi olandan tut en farklı kişiler bile geliyor burada huzur kaçırıcı mesajlar yazıyor. ya korkuyorum ki bu bölümün neşesi o sinerjisi bu fandroidciler yüzünden yakında kaçacak. o zaman çekilmez olur buralar :ağlarım:
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
peki bu bölümün adı 'symbian^3 eleştiri bölümü' mü yoksa ben mi yanlış görüyorum. yada şöyle sorayım onların bölümünde her hangi bir mesajı açın hiç bir symbian^3 kullanıcısı abes yere eleştiri yapmışmı yada gerginlik yaratmış mı :angry:


haklısın eleştiri yeri degil, burası "şikayet bölümüde" degil :)
 
aleranol

aleranol

Üye
abi anlarsa sensation anlar sonuçta symbian da büyük emeği var yazılarıda görüyor sonuçta.:tşk: inşallah ilgilenirsin.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
Kışkırtıcı mesaj atanları takip ediyorum. Direkt ilgilenicem onlarla merak etmeyin.

çok teşekkür ederim. ilginiz için teşekkür ederim duyarlı olduğunuz için çok minnetarım ayrıca işinize karışmak gibi olmasın ama burada açılacak bir başlık siz değerli yöneticiler tarafından yani şunu yaparsanız şöyle olacak gibisinden yani caydırıcı maddeler burada ki kişilerin mesaj yazarken daha dikkatli olmasını sağlayacaktır.
 
aleranol

aleranol

Üye
allaşkına bakın androide bi en son mesaj dün atılmış ya bizim bölümde ne var en geç 1 dakkikada 1-2 mesaj :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Zaten burada en beğendiğim mod Sensation . Çoğu paylaşım onun elinin altından . O olmasa buralar çekilmez . Yaparsa Sensation yapar gerisi yalan atar . ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis
Türe

Türe

Üye
yapma gözünü seveyim ya dediğin şahısın attığı mesaj indeksine bir bakarmısın bölüm ile alakasız çoğu androidi yüceltici şeyler vs... ayrıca montesi olandan tut en farklı kişiler bile geliyor burada huzur kaçırıcı mesajlar yazıyor. ya korkuyorum ki bu bölümün neşesi o sinerjisi bu fandroidciler yüzünden yakında kaçacak. o zaman çekilmez olur buralar :ağlarım:

ne diyim kardeşim haklısın aslında :) merak etme ben sinerji yaratıcam tekrar burada android symbian kardeştir inkar eden kalleştir :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
ayrıca onların yazdığı kışkırtıcı mesajların arkasında duran mutlaka 2-3 kişi çıkıyor yani kendi bölümüzde bile tam olarak bütün olmuş değiliz evet sinerji hava dostluk ilgi yardımlaşma herşey dört dörtlük bu bölümde ama bir de bölümüz ile ilgili başlıklarda daha duyarlı davransak çok güzel olur. ayrıca dikkat ederseniz yaklaşık 4 kişilik bir grup 2'si daimi üye ne zaman biri bir başlıkta android konusna girse hop nasıl oluyorsa damlıyorlar ve o başlık artık amacından da içerğinden de sapmış oluyor androidcilerin fikirlerini dayattıkları yer haline geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt