MertcaN9
Üye
ya bunların farkında olmak çok zor değil nokianın çıkan son ürünlerinden olan N9 girin megoo bölümüne yahu bir kişi var ya tek başına tüm bölümün huzurunu maffetmiş bir ayrık otu misali her açılan konuda mesajını görebilirsiniz özellikle güncelleme konusuna girin ve artık isim vereceğim malum şahıs ''lenneth''midir nedir onun yorumunu okuyun anlarsınız. yahu neden ilgileniyorsun ki neden alanların hevesini kaçırıyorsun neden kendini orada takılma her konuda gerginlik yaratma vazifesinde görüyorsun anlamıyorum ki 
----------Eklendi @ 22:31:47 ---------- Yazıldı @ 22:29:58 ----------
cık cık cık yok efenim öyle bir şey ama vallahi gece gece çok tadım kaçtı çok. bu caydırıcılık gerçekten olması gereken bir şey yoksa bu kişiler resmen çete olmuş gibiler gurup halinde artık anlaşıyorlar mı sözleşiyorlar mı napıyorlarsa birlikte konularımıza saldırıyorlar artık başlıklara girmeye çekiniyorum tadım kaçacak diye..ayrıca imzanda ki yazı herşeyi analtıyor +1

----------Eklendi @ 22:31:47 ---------- Yazıldı @ 22:29:58 ----------
türe de doğru söylüyor bak kopamıyormuş ama adam gelipte illede android dememiş.
Bu arada mertcan sende iyi mesaj felan kasıyosun hareketli enerjik felan![]()
cık cık cık yok efenim öyle bir şey ama vallahi gece gece çok tadım kaçtı çok. bu caydırıcılık gerçekten olması gereken bir şey yoksa bu kişiler resmen çete olmuş gibiler gurup halinde artık anlaşıyorlar mı sözleşiyorlar mı napıyorlarsa birlikte konularımıza saldırıyorlar artık başlıklara girmeye çekiniyorum tadım kaçacak diye..ayrıca imzanda ki yazı herşeyi analtıyor +1

türe de doğru söylüyor bak kopamıyormuş ama adam gelipte illede android dememiş.
)



sizde örne verinde belki utanırlar 

inşallah ilgilenirsin.