Bugün lumia 800 kullandım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bugün lumia 800 kullandım
Arkadaşlar bugun elektro worlde gittim ve beyaz n9u kullandım.Beyaz gercekten cok güzel.Sonra nokia destekteki arkadasa lumialar ne zaman Türkiyeye gelicek dedim haziran gibi gelir dedi ve cebinden lumia 800 cıkardı istersen kullanabilirsin dedi bende hemen yapıstım kamera kalitesi falan mükemmel market cok hos ie9 idare eder ama kullandığım en stabil telefon diyebilirim neyse telefonu geri verdim dedim flash desteği ne zaman gelir 800 ve altında yok ama 900 olacak dedi kafam karıştı doğrumudur söyledigi? Bu arada yurt dısından 470 dolara almıs ayrıca oyun performansını deneyemedim.
 

klongs

Üye
flash desteği yok
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
flash mozillayla gelebilir yada ie ye de gelebilir henüz belli değil.

- - - Eklendi - - -

Bu arada hangi elektro world ben de gidip kullanayım
 
ah yerinde ben olsam cihazı alıp kaçardım
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
enteresan olan durum cihazı eline alıp kullananlar cihazdan etkileniyor ama nedense cihazın resminden hariç hiçbir şeyini görmemiş olanlar sanki aylardır bu telefonu kullanıyormuş gibi ahkam kesiyorlar
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
flaş konusu benimde kafamı karıştırdı
ne demek 900 e var 800 e yok ?
 

[ENGİN]

Üye
enteresan olan durum cihazı eline alıp kullananlar cihazdan etkileniyor ama nedense cihazın resminden hariç hiçbir şeyini görmemiş olanlar sanki aylardır bu telefonu kullanıyormuş gibi ahkam kesiyorlar

o ben değilim valla kullanmadığım cihazla ilgili yorum yapmaktan nefret ederim.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
enteresan olan durum cihazı eline alıp kullananlar cihazdan etkileniyor ama nedense cihazın resminden hariç hiçbir şeyini görmemiş olanlar sanki aylardır bu telefonu kullanıyormuş gibi ahkam kesiyorlar

sorma abi ya şu rda dan cihaz kullanma olayı varmış lumialarda var mı?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
[ENGİN];4766219' Alıntı:


o ben değilim valla kullanmadığım cihazla ilgili yorum yapmaktan nefret ederim.
yok be engin tabii ki kullanmadıgın cihazla ilgili de yorum eleştiri övme yerme yapılabilir de bazen kantarın topuzu kaçıyor sanki
 
ali abi seninde 5 gün kaldı . Yerinde duramıyosundur
 

lgkg300

Üye

Cihazı alıp kaçaydin keşke

Bekleyelim daha ne telefonlar çıkacak. Adamlar telefon çıkarıyorlar ama bir gedik açık bırakıyorlar ki sonra ki gelen telefon o gediği kapatsin yani yeni çıkan telefona çeksin seni
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
rda da windows phone cihazları yok
 

[ENGİN]

Üye
yok be engin tabii ki kullanmadıgın cihazla ilgili de yorum eleştiri övme yerme yapılabilir de bazen kantarın topuzu kaçıyor sanki

yapılabılır elbette ama hiç kullananla kullanmayan bir olurmu teknik özelliklerini bilmek başka cihazı elden geçırmek başka dır.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/sonyaden-yeni-bir-akilli-daha-xperia-acro-s-651515.html#post4766330


- - - Eklendi - - -

abi şu linkteki cihaza baksana üstte sony yazmasa dersin lumia adam kakmış hala benzemiyor diyor yeminle bugün sövmezsem daha sövmem dediğim anlardan biri yine
 
    Konu Sahibi
Bugun tekrar kullandım adam avea hatla catır cutur kullanıyo ie9 cok hosuma gitti en azından pcdeki gibi ağır değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...