TheLastWarrior
Üye
Hocam güncelleme alsa bile donanım olarak yetersiz kalacak buraya bağlayabilirizhiç bir şekilde destek yok oyun ugulama güncelleme vs vs hiç bulaşma
Güncelleme vs vs
Burada nereyi donanıma bağlicaz hocam ?![]()

Hocam güncelleme alsa bile donanım olarak yetersiz kalacak buraya bağlayabilirizhiç bir şekilde destek yok oyun ugulama güncelleme vs vs hiç bulaşma
Güncelleme vs vs
Burada nereyi donanıma bağlicaz hocam ?![]()

Olabilir.Hocam güncelleme alsa bile donanım olarak yetersiz kalacak buraya bağlayabiliriz![]()


geleceği belirsiz 4s'in belkide son güncellemesini aldı çöp değilde parasını hakketmiyor benceOlabilir.
Ama hala güncelleme aldığı kesin.
Edit: bana kalırsa tüm iOS çöp.![]()

5 e haksızlık ediyorsunuz!5s'den öncesi donanım olarak çöp bir işe yaramaz hiç bir şekilde destek yok oyun ugulama güncelleme vs vs hiç bulaşma
Senimi kırıcam bir s harfine 5 olsun bu arada harf diyip geçmeyelim s harfi 500 tl ediyor5 e haksızlık ediyorsunuz!

Konu kırılmam değil hocam. 5 ve 5s te kasa olarakta işlemci olarakta çokta uçurum fark yok. Demek istediğim 5in hala alınabilitesi var.Senimi kırıcam bir s harfine 5 olsun bu arada harf diyip geçmeyelim s harfi 500 tl ediyor![]()
2sayfalık konuyu özetlemiş oldun.Alınmaz.

Cevap ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar

Alınmaz ama illa istiyorsaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbölgeye göre seçip tabii İlan Detaylarını dikkatli okuyup bulabilirsiniz.
Dikkat ettim de, 3GS'in bile fiyatları hala uçuk he![]()
Pardon 3 ₺ yoksa 3.000₺ mi?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Gayet uygunları da var.
İlan Tarihi 25 Ocak 2016 üstelikAntika budurPardon 3 ₺ yoksa 3.000₺ mi?İlan Tarihi 25 Ocak 2016 üstelik


Yaklaşık 828,00 TL giydiriyorlar 3GS daya iyi ya zaten.
Model
iPhone 6 Plus
Renk
Uzay Grisi
Depolama
16 GB1
3.099,00 TL KDV ve yasal ücretler dahildir: Yaklaşık 828,00 TL.*2.975,04 TL havale fiyatı
Başlangıç fiyatı: 119 TL
Gönderim:
- Stokta var
- Ücretsiz Gönderim
onu alacağınıza bunu alın daha iyi
şaka bir yana da, hadi KDV amenna oky de kırmızıyla işaretlediğim Yasal Ücretler de ne la, nasıl gerçirme/giydirme yöntemidir bu?Yaklaşık 828,00 TL giydiriyorlar
![]()

En son neden sattıydın sen Fırat3GS daya iyi ya zaten.![]()
![]()

3GS daya iyi ya zaten.![]()
![]()
3.000₺ ona vereceğime 99₺ daha ekler bunu yani 6Plus'ı alırım daha iyi 
60TL te 4 aldım arkadaştan.En son neden sattıydın sen Fırat![]()


Ne kadar hocam iPod?Arkadaşım bende iPod Touch 4. Nesil var ios 6.1.6 var telefon galaxy w marka telefondan beter kasıyor hep. 3gs tavsiye etmem. Ha kardeşin illa onu istiyordur. Bu zamanda bulabilmen mucize. Ha benim iPodu vereyim 3gs diye yuttur![]()
