Bu telefon Nasıl?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

safakk

Üye
pil ömrünün kısa dış seste n70 den bir parça az ekran kalitesi güzel ama orta şiddetdeki darbelere çok dayanıklı değil onun dışında ince zarif ortalama özelliklere sahip fiyatı orta kısacası fena bir telefon değil
 
bence 6233 alsaydın cok harıka telefon
 
symbiandan s40a geçmişsin ben s60 ı olmayan telefonu sevmem.
Ama zevkler ve renkler tartışılmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...