Cezzbedici3
Üye
eğer amerika ışınlanma teknolojisini geliştirmeye çalışıyorda kobay arıyorsa şu sıralar ben beleş gönüllüyüm ama denemeleri amerikadan livive doğru yapcaklar
----------Eklendi @ 00:06:31 ---------- Yazıldı @ 00:05:30 ----------
b.k yoluna gidersekte hiç değilse insanlık adına iyi bir amaç uğruna gümbürtüye gidicez

----------Eklendi @ 00:06:31 ---------- Yazıldı @ 00:05:30 ----------
b.k yoluna gidersekte hiç değilse insanlık adına iyi bir amaç uğruna gümbürtüye gidicez






