Bu Şehrin %85i Kadın !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
eğer amerika ışınlanma teknolojisini geliştirmeye çalışıyorda kobay arıyorsa şu sıralar ben beleş gönüllüyüm ama denemeleri amerikadan livive doğru yapcaklar

----------Eklendi @ 00:06:31 ---------- Yazıldı @ 00:05:30 ----------

b.k yoluna gidersekte hiç değilse insanlık adına iyi bir amaç uğruna gümbürtüye gidicez :D
:ehe
 


greenmile

greenmile

Üye
kaptan kiev üzerinden gidelim de beni orda at :D
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Hemen bi sürat teknesi ile gidelim oraya :D
 
enginzz

enginzz

Üye
o yetmez bız ucakla gitmeyi dusunuyoruz:D
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
:D .
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
herkes giderse %85i erkek olacak valla :naughty:
 
hassan cingöz

hassan cingöz

Üye
orası tam bizlikmiş 10 seneye TÜRK bayrağı diktiririz:naughty:
 
mesut1977

mesut1977

Üye
orada yaşamak isterdim doğrusu ne güzel oradaki erkekler şanslı 1 tanesine 5 -6 tane kadın düşüyordur :aha:
 
serecans

serecans

Üye
bi gitmek lazım:ehe
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
iyi.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Hahahaaa Yazık şehre Ateş varmıymıymış orda :D
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
abavvvvv :d:
 
maleguard

maleguard

Üye
ohaa bu ülkedeki kadınlardaki suç oranı yüksektir bkz. tecavüz :ehe
 
SHS

SHS

Üye
:kro2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
453
Haydar
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
929
Doğuş Pertez
bydexer
Cevap
3
Görüntüleme
539
OttomaN TigeR


Üst Alt