yok hacı en fazla 2 güne 4-5 tane olur.. Sen ammada küçümsüyon bizimkileri ha ..Bbir haftaya 2-3 tane olur.

Genelde saçma sapan mesaj yoktur orada.Bilindik sohbet mesajları bazen de göründüğü üzere kavga mesajlarışu gececilere saçma sapan mesajlar yazarak orgeneral olabilirdim.ama neyseki öyle birşey yapmam.
Sadece o konunun mesaj sayısını arttıran bir bölümde olması üyelere ters ve anlamsız geliyor.
+2000 mesajım olsa da bana da anlamsız gelmiyor değil
Genelde saçma sapan mesaj yoktur orada.Bilindik sohbet mesajları bazen de göründüğü üzere kavga mesajlarıSadece o konunun mesaj sayısını arttıran bir bölümde olması üyelere ters ve anlamsız geliyor.
![]()
tek karşı yönetici benim
ben kötü polisim sanırım 
şu gececilere saçma sapan mesajlar yazarak orgeneral olabilirdim.ama neyseki öyle birşey yapmam.
şu gececilere saçma sapan mesajlar yazarak orgeneral olabilirdim.ama neyseki öyle birşey yapmam.
Genelde saçma sapan mesaj yoktur orada.Bilindik sohbet mesajları bazen de göründüğü üzere kavga mesajlarıSadece o konunun mesaj sayısını arttıran bir bölümde olması üyelere ters ve anlamsız geliyor.
![]()

+2000 mesajım olsa da bana da anlamsız gelmiyor değiltek karşı yönetici benim
ben kötü polisim sanırım
![]()

+2000 mesajım olsa da bana da anlamsız gelmiyor değiltek karşı yönetici benim
ben kötü polisim sanırım
![]()
Benim en aktif zamanımdan ve toplam 200 küsür var o da bayağı zaman etti.

Mesaj demek istedim.Düzenlerken mesaj kelimesi silinmiş dikkatimden kaçmış.
bu nasıl bir cümle![]()
Mesaj demek istedim.Düzenlerken mesaj kelimesi silinmiş dikkatimden kaçmış.

