Bu Rütbelere Sahip Olanlar Varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
The East

The East

Üye
    Konu Sahibi
Bu Rütbelere Sahip Olanlar Varmı
veya

Rütbesi olan kimseler varmı ben hiç görmedimde
 


Revengeful

Emekli Yönetici
1 orgeneral var, Doğuş Pertez. Editör olduğu için rütbesi gözükmez. Benim rütbe atlamama da ortalama 1000 mesaj kaldı. Ben de korgeneral olacağım. 1 günlüğüne mod olmayı bırakmayı düşünüyorum(üyeler bunu okuyunca şimdiden plan yapmaya başlamışlardır). Bizden başka bir üye yok o rütbeleri taşıyan.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bbir haftaya 2-3 tane olur.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Doğru ya.Yeni nesil, süreyi bayağı kısaltabiliyor.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İzimi takip ediyorlar somuru:

- - - Eklendi - - -

Gececileri bence alalım gereksizlere ya bana yaklaşanlar var :d:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
şu gececilere saçma sapan mesajlar yazarak orgeneral olabilirdim.ama neyseki öyle birşey yapmam.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
şu gececilere saçma sapan mesajlar yazarak orgeneral olabilirdim.ama neyseki öyle birşey yapmam.
Genelde saçma sapan mesaj yoktur orada.Bilindik sohbet mesajları bazen de göründüğü üzere kavga mesajları :)Sadece o konunun mesaj sayısını arttıran bir bölümde olması üyelere ters ve anlamsız geliyor.:)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
yakında onu da hallederiz :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici

Genelde saçma sapan mesaj yoktur orada.Bilindik sohbet mesajları bazen de göründüğü üzere kavga mesajları :)Sadece o konunun mesaj sayısını arttıran bir bölümde olması üyelere ters ve anlamsız geliyor.:)
+2000 mesajım olsa da bana da anlamsız gelmiyor değil :D tek karşı yönetici benim :hmmm ben kötü polisim sanırım :hmmm
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

+2000 mesajım olsa da bana da anlamsız gelmiyor değil :D tek karşı yönetici benim :hmmm ben kötü polisim sanırım :hmmm

[video]http://video.mynet.com/fatihsultanmehmet12/Mustafa-Denizli-Icimizdeki-Irlandalilar/1449651/[/video]

:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici

+2000 mesajım olsa da bana da anlamsız gelmiyor değil :D tek karşı yönetici benim :hmmm ben kötü polisim sanırım :hmmm

Benim en aktif zamanımdan ve toplam 200 küsür var o da bayağı zaman etti.Şimdi sadece haftada bir meraba demek için girer oldum : )
 
Kanuni_1520

Kanuni_1520

Üye
pff millet abuk subuk şeyler yazıyor.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
gececiler vol 2 için xone0x'e teşekkürlerimizi sunuyoruz :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt