Bu konuyu 2016'da hortlatacağım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Masha

Masha

Üye
2016 yı buyuk umutlarla beklıyoruz :) da neden 2016
 


Uruloki

Uruloki

Üye
evet neden 2016 ?
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
16 uğurlu sayımdır
 

pelın_

hımm :) bednde severım ole kenarda kalmıs konuları hortlatmayı
 
askim822

askim822

Üye
benimde foruma başlayalı 4 sene olmuş be
 
Necmati

Necmati

Üye
o günü görürsen çaldır beni ..
 
hamdi38

hamdi38

Üye
konu kitlenmesse:ehe
 

pelın_

Bak bıde bu var
 

mobilci07

Üye
uyann mamoooşşş
 

mert993

Üye
reserved beyler güzel olacak
 
woltcaptain

woltcaptain

Üye
Maxicep allah bilir o zaman ne hale gelicek birçok işletim sistemi çıkacaktır kesin.Mesela ios12 android 7.1 ... geleceğe sevgiler... :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392 ve Necmati
CodeyS_34

CodeyS_34

Üye
He 2016 ya kim ölür kim kalır / Allah Göstermesn Belkide Yarın Boylarız Diger Tarafı :ehe
 

enkazcı

Üye
o zmna kim öle kim kala
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
bnde varım :d:
 
DPool

DPool

Üye
Reserved :emzik:
 
Masha

Masha

Üye
Bu konu 2020 kadar sürer :) Başlık tarihi eser olur :)
 

pelın_

:ehe
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
Yer varsa bende burdayım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt