Bu konuyu 2016'da hortlatacağım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


enginzz

enginzz

Üye
buralardaız
 
uribaju

uribaju

Üye
şuan nokia nın n9 telefonu çıktı bakalım 5 yıl sonra ne çıkacak:evet:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Konulara bir süre cevap yazmayınca sistem konuları otomatik kitliyor arkadaşlar, geldiğinizde haber edin kilidi açalım öyle hortlatın. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392 ve Samsunspor
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
O zamana kadar kim öle kim kala arkadaşım :hmmm
 

Burak

Üye
yerimi ayırınnn :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
tamam moderatörler ve adminlerde hortlak görmek istiyorsa unutmazsam 2016 da bende burdayım
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
tamam moderatörler ve adminlerde hortlak görmek istiyorsa unutmazsam 2016 da bende burdayım
Seni görmeye adminlerin bile ömrü yetmez artık bırak 2016 'yı..Sonsuza kadar Banned :D
 
Utku

Utku

Üye
Konuyu şimdi kitleyinde anlamı kalsın:aha:
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
sen bu konuya o tarihte msj yazsan bile anında banlanırsın. Artı zaten açık kalmaz. Bak en iyisi şöyle yaparsın yeni bir konu açarsın bu konunun da url sini eklersin hatırlatmış olursun.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
öhöm Anıl abi :D
 
Mert

Mert

Üye
Bekle beni bu konu. 2016'da 19 yaşıma gelmiş olarak tekrar görüşçez :D
 
levasinay

levasinay

Üye
:naughty:ben de burdayım
 

Kǔr Şâd

Üye
Konun çok ilgi çekici, bence güzel bir anı olur senin için. Umarım başarırsın dostum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt