Bu iphone da maximum sayıda ücretsiz hesap açıldı uyarısı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
axi58

axi58

Üye
    Konu Sahibi
Bu iphone da maximum sayıda ücretsiz hesap açıldı uyarısı
4s im iclouda girdigimde bu uyarıyı veriyo arkadaşlarımı bul programınada aynı hatadan giremiyorum resetteişe yaramıyo naptıysam olmuyo çözüm önerisi olan varmı:(

- - - Eklendi - - -

Bi bilen yok muuu????

- - - Eklendi - - -

Bi bilen yok muuu????
 


axi58

axi58

Üye
    Konu Sahibi
Kimse yooookkk muuuu
 
axi58

axi58

Üye
    Konu Sahibi
Bu sorunu hala çözemedim yok mu bi bilen bi duyan
 
Apache11

Apache11

Üye
Apstore icin kullandigin hesabini bir baskasi kullanmis olabilirmi o kiside bir baskalarina kullandirmis da olabilir..hesabini ve sifreni birisine vermiediysen bilemem..istersen yeni bir hesap aç yeni bir e-mail hesabı oluştur ve öyle dene
 
axi58

axi58

Üye
    Konu Sahibi
Denedim olmuyor apstordan program yüklüyorum adreste bi sıkıntı yok ama icloud kendini kilitlemiş arkadaşım kendi tlfnuyla firiyo kendi iclouduna benim tlfndan pnun adresi yazdık bu uyarıyı veriyor yine

- - - Eklendi - - -

Adreste sıkıntı yok ama tlfndanda düzelmiyor sıfırladım restore ettim yok yine aynı sorun :(
 
axi58

axi58

Üye
    Konu Sahibi
Bunun yüzünden satıcam tlfnu kimse bilmiyor nasıl olur ne yapmak lazım:(
 
rdwn_fdn_37

rdwn_fdn_37

Üye
İcloudu kullanma bendede aynı sorn vardı itunesten ücretsiz hap al itunes kullan aynı şey
 
axi58

axi58

Üye
    Konu Sahibi
İcloudla işim yok zaten ama iphonumu buldan takip yapamıyorum sorun orda
Eşimi takip edicem:)

- - - Eklendi - - -

Apple kimligi geçerli ama icloud hesabınız yok diyor:(

- - - Eklendi - - -

Yada bildiginiz başka bi program varmı nerde oldugunu görebilecegim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt