<div class='quotetop'>(***BlackrosE** @ Mar 19 2006, 06:29 PM) [post=301049]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
One yaw işte modifiye bu acaba ne kadar tuttu

)
Özel yapım olsada bir değeri vardır kardeş bu araç satılık mı???
bilgin var mı?? kop.gif haha.gif
[/b][/quote]
bilmem satılık degildir üzgünüm