Bu Honda Civic E şaşırcaksınız Bence Süper çünkü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Bu Honda Civic E şaşırcaksınız Bence Süper çünkü
Arkadaşlar bu ALPINE firmasının özel yapımı olan bir Honda Civic




mübarek araba degil uzay aracı süper yapmışlar bence şaşırtıcı
 


DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
arabanın içindeki akvaryumda gibi hisseder kendini her yer mavi
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
ya arabanın ici ole kaplama olunca guzel olmuyo bee ic kaplamalar dısında dizayn ii gosterge yerlesimi dier seylerin yerlesimi hos duruyo dıs dizayn cok hos duruyo ama
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
dıştan gerçekten süper gözüküyooo içide dışına göre daha az güzell
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
cok şahane olmuş yaaaaa
emegine saglık
 

RockFord Fosgate

Üye
asırı abartılı ıcı(ama dsı cok guzel walla!
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
dış hoş iç gereksiz ve boş
 
VoLo

VoLo

Üye
çok büyük emek ve para yatıyo bu arabanın arkasında.ama alpine işte dicek hiçbişey yok
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
bence çok manyak araba bu arabayla E-5 te gittigini düşün bütün sürücelrin gözü bu arabada olur
 

cao1907

Üye
bu araba yolla cıksan dierleri kaza yapar
 
gknky

gknky

Üye
süper yaaaaaaa
 
kikaksk

kikaksk

Üye
bu araba benımdi ben sattım...


bu espiriyi herkez yapar...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
One yaw işte modifiye bu acaba ne kadar tuttu :s )

Özel yapım olsada bir değeri vardır kardeş bu araç satılık mı???

bilgin var mı?? kop.gif haha.gif
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Dışı süper de iç kısım
 

jöly

Üye
araba güzel de çok mavi heryeri gözümüzü bozar
 
POWER

POWER

Üye
inanamıyorum ...........
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(***BlackrosE** &#064; Mar 19 2006, 06&#58;29 PM) [post=301049]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
One yaw işte modifiye bu acaba ne kadar tuttu :s )

Özel yapım olsada bir değeri vardır kardeş bu araç satılık mı???

bilgin var mı?? kop.gif haha.gif
[/b][/quote]

bilmem satılık degildir üzgünüm
 
crows

crows

Üye
kullanılmaz la bu saga sola bakmaktan
 
burrrak

burrrak

Üye
bence olağanüstü, sıradışı bir şey gerçekten
 

hellscream38

Üye
dostum ben bu arabayı kullan mak istemem ya dusunsene türkyenin yollarında dakkada çöp kamyonuna döner
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt