Öneri bu bilgisayar nasıl alınabilir mi

Sponsorlu Bağlantılar

ByKatre

ByKatre

Üye
başka yerden alıntı yaparken beraberinde link getirmemeye özen gösterin arkadaşlar. mesajı ve alıntıyı düzenledim.
onun haricinde konu ile alakasız mesajlarda gördüğünüz üzere silinmiş. dikkat edelim :maxicep:
nerede geldi ki :blink:MERHABA

SATIŞI OLMAYAN MODELLERİMİZDE SERİ NUMARASI İLETİLEMEMEKTEDİR

İNCELEDİĞİNİZ MODELE BİZZAT TARAFIMIZCA YAPILAN KONTROLLERDE DÜŞÜK VOLTAJ 1600 MHZ RAM İLE RAM UPGRADE EDİLEBİLMEKTEDİR

HERHANGİ BİR PROBLEM OLMAMAKTADIR

pc depodan aldığım son kesin bilgi ;)
 


Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
nerede geldi ki :blink:MERHABA

SATIŞI OLMAYAN MODELLERİMİZDE SERİ NUMARASI İLETİLEMEMEKTEDİR

İNCELEDİĞİNİZ MODELE BİZZAT TARAFIMIZCA YAPILAN KONTROLLERDE DÜŞÜK VOLTAJ 1600 MHZ RAM İLE RAM UPGRADE EDİLEBİLMEKTEDİR

HERHANGİ BİR PROBLEM OLMAMAKTADIR

pc depodan aldığım son kesin bilgi ;)
Tamam artık iyice tatmin olduk ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
ByKatre

ByKatre

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
rami araya sıkıştırıyorum gibi ;) :kıskıs:Aynı Pc nin 8 gb lik olanı gelmiş :kıskıs:

ama yine de öncekini almak mantıklı :D
Adamları sıkıştırdık o kadar bizim için 8 gb yapıp satıyorlar :ehedediğin gibi daha mantıklı 4 gb modeli114d nin daha ucuz olması gerekirken daha pahalı modası geçti :D
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Adamları sıkıştırdık o kadar bizim için 8 gb yapıp satıyorlar :ehedediğin gibi daha mantıklı 4 gb modeli114d nin daha ucuz olması gerekirken daha pahalı modası geçti :D
aynen öle oldu işte eğer 8 gb liği alırsak hesapladım 40 tl fazla veriyoruz taktırma parası misali ama gerek yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
siparişi verdim @ByKatre
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
aynen dün baktığım gibi fareyi kendin mi alacan ben direk oradan logitech isteyecem ;)iyiki sipariş vermişsin fiyat artmiş 25 tl :ehe
Fareyi vatandan alcam tam zamanında almisim desene :D
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
ByKatre

ByKatre

Üye
Eve giderken girerim mağazaya bakarım daha önceden bakmıştım 20 tlye vardı ama frisby markası
almışken logitech alırım diye düşünüyorum 10 tl fazla vereyim ama kaliteli olsun geçen bi arkadaşın ordayım farenin ışığı yanıyor işlemiyor çakıyla içine dokunuyo sonra çalışıyo kaliteli olması lazım :kıskıs:
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
pcdeponun verdiği mouse oem'mis kablosuz fareler hassas oluyo takılma falan yapabilir
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Logitech m185 almanızı öneririm. Arada bir indirime girip 20 lira oluyor, normal fiyatı da 25 lira falan. Pili tam bir yıl gidiyor.
 
Son düzenleme:
Metin137

Metin137

Üye
bu site güvenilir mi
 
ByKatre

ByKatre

Üye
GÜvenilir Diyorlar Alanlar Çok :oke:
 
ölümüne

ölümüne

Üye
M185 olacak doğrusu, yanlış söylemişim. Vatana baktım, 29 lira görünüyor. Fakat bu sürekli indirime giren bir ürün takip ederseniz ayın herhangi bir günü 20 liraya bulursunuz.
 

Benzer Konular

enesblt
Cevap
7
Görüntüleme
1K
03-ŞAHİN
Darkprisoner
Cevap
32
Görüntüleme
14K
CeRRaNo JoZAeF
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Mr.Wick


Üst Alt