Bravia Engine ve XLoud Engine Modu (Bütün Android Sürümleri İçin)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bravia Engine ve XLoud Engine Modu (Bütün Android Sürümleri İçin)
Braiva Engine Nedir? Ne işe Yarar?

Bravia Engine görüntüleme sistemleri dünyanın en başarılıları arasında yer alan sony firması tarafından geliştirilen yazılımsal bir görüntüleme metododur.Kesinlikle lcdnizin daha kaliteli görüntülü üretmesini sağlar ancak bir tft ekrana super amoled kalitesi vermez.Sadece renklerin daha canlı ve gerçekçi görünmesine yardımcı olur.



Bravia engine yok;


Bravia engine ile;




Nasıl yüklenir?

1. Linklerinden birinden indirin.Bravia_Engine.zip dosyasını telefonunuza atın.
2.CWM Recoverye girin.
(CWM Recovery haricinde yapacağınız yüklemeler telefonunuza kalıca hasar verebilir.)
3.İnstall zip from sdcard/choose zip from sdcard veya choose zip from external sdcard seçtikten sonra bravia_engine.zip dosyasını seçin.
4.Reboot system now ile telefonunuzu yeniden başlatın.

XLoud Engine Nedir? Ne İşe Yarar?

XLoud Engine ses sitemleri konusunda dünyanın başarılı isimleri arasında yer alan sony firması tarafından geliştirilen ve hoparlörlerinizden müziklerinizi daha yüksek kalitede dinlemenizi sağlayan yazılımsal bir metoddur.Bunu htc cihazlarından uyarlanan beats audio modunun hoparlörler için tasarlanmış versiyonu olaak düşünebilirsiniz.XLoud için önizleme sunamıyorum kusura bakmayın.

1. Linklerinden birinden indirin.XLoud.zip dosyasını telefonunuza atın.
2.CWM Recoverye girin.
(CWM Recovery haricinde yapacağınız yüklemeler telefonunuza kalıca hasar verebilir.)
3.İnstall zip from sdcard/choose zip from sdcard veya choose zip from external sdcard seçtikten sonra Xloud.zip dosyasını seçin.
4.Reboot system now ile telefonunuzu yeniden başlatın.


Konudaki linkler ve görseller bana ait değildir.Konu istek üzerine açılmıştır.
Kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: feyyazevci


PriZm

PriZm

Üye
:tşk:

Fakat eminmisin bütün Android sürümlerinde ve telefonlarda çalışacağına?
Cihazları brick etmesin:hmmm
 
badmus

badmus

Üye
Bende brick edebilirmi diye düşünüyorum :hmmm

- - - Eklendi - - -

Peki kendin denedin mi?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kardeşim Allah senden razı olsun
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Birçok cihazda sorunsuz çalışıyor.Ben sadece galaxy w ile denedim ancak aynı modu deneyen birçok kişi var.Zaten bravia engine yada xloud engine dosya değişimi yapmıyor build.prob altına

# Xloud Engine
ro.semc.sound_effects_enabled=true
ro.semc.xloud.supported=true
persist.service.xloud.enable=1
#BRAVIA Engine
ro.service.swiqi.supported=true
persist.service.swiqi.enable=1

kodlamasını ekliyor ve system içine bazı "yeni" dosyalar kopyalıyor eskileriyle değişim yapmıyor.Eğer zip dosyasını açıp incelerseniz bunu farkedeceksiniz..Zaten uyumsuz olsa dahi telefonu brick konumuna düşürecek dosyalar içermiyor.Tıpkı beats audio modu gibi birşey.Uyumsuzluk durumunda en fazla build.prob hatasından dolayı bootloop olur yani açılış animasyonunda takılırsınız bunuda cwm yedeği yada yeni rom yüklemesi ile çok rahat aşarsınız.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
boşuna kardeşim yazmıyorum yalan söylemez ben galaxy w da denedim ekran netlik kazandı sesi deneyemedim + dokunmatik daha güzel algılıyo bana öyle geldi bana uyumlu olduğu için galaxy serisinde zaten sorun çıkarıcağını sanmıyorum

- - - Eklendi - - -

ah aynı anda yazmışız :D
 

semihjet

Üye
htc one v için denedim yükledim ama bi fark var mı yokmu tam çözemedim :D ama var gibi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
zaten konuyada yazdım bariz belli bir fark aramayın sonuçta ekranınızın kalitesi belli bununda bir sınırı var.
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
:tşk:

Fakat eminmisin bütün Android sürümlerinde ve telefonlarda çalışacağına?
Cihazları brick etmesin:hmmm
Cyanogenmod 10 ile uyumsuz galiba rom açılış animasyonuna geçemeden kernel animasyonunda takıldık half-brick oldu tel :ehe
Neyse Cwmden romu yeniden yükleriz olmadı yeniden yazılım atarız. İyikide Titanium Backup ile yedek almıştım :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Cyanogenmod 10 ile uyumsuz galiba rom açılış animasyonuna geçemeden kernel animasyonunda takıldık half-brick oldu tel :ehe
Neyse Cwmden romu yeniden yükleriz olmadı yeniden yazılım atarız. İyikide Titanium Backup ile yedek almıştım :D

Demiştim :D
 
-Emre

-Emre

Üye
cm9l uyumlu mu acaba ?
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
wildfire s half brick oldu allahtan yedeklemiştim ....

Edit: özür dilerim olmamış başka birşeyden brick olmuş ama 2 sini de uyguladım çok güzel çalışıyor sağol...
 
Türe

Türe

Üye
Arkadaşlar bilmeyenler yüklemesin kesinlikle sorun morun çıkar boşuna sövmeyin konuyu açana sonra. ;) Bilenler de yedeğini alıp öyle yüklesin.
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
eklemeyi unutma çöznünürlüğü düşük olanlar yüklemesin belli bir çözünürlük için yapılmış bu belirt lütfen wildfire s de herşey minnacık oldu ve tekrar restore ettim ama xloud iyi gibi
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Xloud hakkaten ise yariyor tavsiye ederim:D(kulaklikla)
 
kapakli511

kapakli511

Üye
ekran netliği için galaxy y telefonumda deniyimmi birşey çıkarmı stock rom
 

dragon3781

Üye
xcloud bende yüklendi olarak gösteriyor ancak system klasörüne ve build.prob içine baktıgımda hiçbir dosya ve komut görünmüyor.
 
kapakli511

kapakli511

Üye
galaxy y de deniyorum çalışırsa yazarım

- - - Eklendi - - -

Galaxy y Brave Engine Yükledim Sorunsuz Ve Sanırım işe yaradı xloudu deniyorum şimdi

- - - Eklendi - - -

imei numaran silindi ya ne yapmam lazım
 


Üst Alt