mahser_35
Üye
bozuk telefondan mesaj kurtarma
kardeşlerim;
nokia 6720 cep telefonu kullanıyordum ancak telefon bozuldu. tamire verdigimde 'anakart hasarlı. biz bu telefonu tamir ederiz ancak gene bozulur' oldu. sorun şu ki kız arkadasım başta olmak üzere cokl degerli 2 senelik kayıtlı mesajlarım da tarih oldu.kurtarabilmemin yolu nedir bi önerisi olan warmı?
en temiz yolu nedir?içinde hafıza tarzi bi parca varsa baska telefona aktarımı mümkün mü?
(tamir edip 1 hafta calıssa ble o müddet de msjları alsam bile telefondaki verilerin silinip silinmedgini bilmiyorum birşey demediler)
nokia 6720 cep telefonu kullanıyordum ancak telefon bozuldu. tamire verdigimde 'anakart hasarlı. biz bu telefonu tamir ederiz ancak gene bozulur' oldu. sorun şu ki kız arkadasım başta olmak üzere cokl degerli 2 senelik kayıtlı mesajlarım da tarih oldu.kurtarabilmemin yolu nedir bi önerisi olan warmı?
en temiz yolu nedir?içinde hafıza tarzi bi parca varsa baska telefona aktarımı mümkün mü?(tamir edip 1 hafta calıssa ble o müddet de msjları alsam bile telefondaki verilerin silinip silinmedgini bilmiyorum birşey demediler)

teşekkürler. biraz daha saglıklı dusunmemi sagladınız. kardeş 2 kelime icin olsa keşke...



