bozuk telefondan mesaj kurtarma

Sponsorlu Bağlantılar

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
bozuk telefondan mesaj kurtarma
kardeşlerim;
nokia 6720 cep telefonu kullanıyordum ancak telefon bozuldu. tamire verdigimde 'anakart hasarlı. biz bu telefonu tamir ederiz ancak gene bozulur' oldu. sorun şu ki kız arkadasım başta olmak üzere cokl degerli 2 senelik kayıtlı mesajlarım da tarih oldu.kurtarabilmemin yolu nedir bi önerisi olan warmı? :allalla:en temiz yolu nedir?içinde hafıza tarzi bi parca varsa baska telefona aktarımı mümkün mü?
(tamir edip 1 hafta calıssa ble o müddet de msjları alsam bile telefondaki verilerin silinip silinmedgini bilmiyorum birşey demediler) :sopa:
 


OğuzcanAbi

Üye
açılıosa telefon usb ile bağla pc ye aktar nokia pc suite
ile
 

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
yok kardes telefon acılmıyo ah bi acılsa ne olsa yapıcam tamir icin 80 lira istiyolar ama tekrar 1 haftaya bozulur diyolar hadi elime para gecti kıydım paraya ya telefona format atmıslarsa :S
 

OğuzcanAbi

Üye
sor telefona format attınız mı bide yaptırırken söle format atınız mı die sen telefonu garantili yapan yerler war hem daha ucuza hemde garantili yaptırabişlirsin
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
tabiki..
 
Utku

Utku

Üye
parana yazık iki kelime yüzünden 80 lira verme
 

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
:) teşekkürler. biraz daha saglıklı dusunmemi sagladınız. kardeş 2 kelime icin olsa keşke...
 

OğuzcanAbi

Üye
kız arkadaşı ne yazdıysa :d:
 

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 

^^Positive^^

Üye
kardeşlerim;
nokia 6720 cep telefonu kullanıyordum ancak telefon bozuldu. tamire verdigimde 'anakart hasarlı. biz bu telefonu tamir ederiz ancak gene bozulur' oldu. sorun şu ki kız arkadasım başta olmak üzere cokl degerli 2 senelik kayıtlı mesajlarım da tarih oldu.kurtarabilmemin yolu nedir bi önerisi olan warmı? :allalla:en temiz yolu nedir?içinde hafıza tarzi bi parca varsa baska telefona aktarımı mümkün mü?
(tamir edip 1 hafta calıssa ble o müddet de msjları alsam bile telefondaki verilerin silinip silinmedgini bilmiyorum birşey demediler) :sopa:



Bilgi İşlem Müdürlüğüne Götür(: (:
 

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
abi kızın ne yazdıgını kurcalamayın yazıstık iste :naughty: :op:
 


Üst Alt