Tost ekmeği dikdörtgen şeklindeydi ve yeminle bir peçete kadar ancak vardı, içinde 2 salam (sözde karışık yani sucuklu beklerim ben) ve incecik bir kaşar vardı
daha beterleri var
Gene iyiymişdaha beterleri var
bildiğin diktiler beni
Iyi mibildiğin diktiler beni
Daha beteri düpedüz soygundur.![]()
daha beterleri var
Sakaryayı araştır birazdaha beterleri var
Mesela ?
10 liraya makarna vs. 
Araştırırsan bulursun10 liraya makarna vs.
![]()
araştıracağım
Araştırırsan bulursun10 liraya makarna vs.
![]()

Olur oyle arada![]()
tost ekmeği olsa vallaha şikayet etmezdimYazıktır betost ekmeği olsa vallaha şikayet etmezdim
belki kalmamıştır tost ekmeği
Az ödemisin. Ben 10 x 10 cm büyüklüğünde icinde 3 tane sucuk dilimi vevez Kaşarlı tosta 7.5 lira ödedim bir bardakta kola vardi o da 5 lira doymadim ama o kazik bana uzun süre acligimi hissettirmedi![]()







Nerde
