Böyle kazık yemedim daha önce arkadaş

Sponsorlu Bağlantılar

CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Böyle kazık yemedim daha önce arkadaş
Maliyeti 50 kuruş dahi olmayan tost'a 3.75 lira verdim:zzz: çok acıyoooor :angry:

- - - Eklendi - - -

Yer ismi de vereyim gelirseniz dikkat edin. Alifuat Paşa-Met.n Tesisleri
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Nasıl bir tosttu :D
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Tost ekmeği dikdörtgen şeklindeydi ve yeminle bir peçete kadar ancak vardı, içinde 2 salam (sözde karışık yani sucuklu beklerim ben) ve incecik bir kaşar vardı
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Tost ekmeği dikdörtgen şeklindeydi ve yeminle bir peçete kadar ancak vardı, içinde 2 salam (sözde karışık yani sucuklu beklerim ben) ve incecik bir kaşar vardı

Gene iyiymiş :D daha beterleri var
 
MrTech

MrTech

Üye
orasi kaziktir
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Olur oyle arada :ah
 
hsynsglmz

hsynsglmz

Üye
Az ödemisin. Ben 10 x 10 cm büyüklüğünde icinde 3 tane sucuk dilimi vevez Kaşarlı tosta 7.5 lira ödedim bir bardakta kola vardi o da 5 lira doymadim ama o kazik bana uzun süre acligimi hissettirmedi:D
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
sana özel yapmışlardır belki :hmmm
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Az ödemisin. Ben 10 x 10 cm büyüklüğünde icinde 3 tane sucuk dilimi vevez Kaşarlı tosta 7.5 lira ödedim bir bardakta kola vardi o da 5 lira doymadim ama o kazik bana uzun süre acligimi hissettirmedi:D

:ohannes::ohannes::ohannes::ohannes::ohannes::ohannes::ohannes::ohannes: Nerde
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Eger gercekten kazik yemek istiyorsan ucaktan bir tost al o zaman goreceksin kazigi :D
 


Üst Alt