Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Böyle çekim kendimden beklemiyordum
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Konu Sahibi
Böyle çekim kendimden beklemiyordum
Hani güzel bir foto olunca derler ya "Bunu sen mi çektin?" diye, aynı şey bana oldu, kendi kendime "Bunu ben mi çektim?" diye sordum. Gölge, güneş, çiçek, renk uyumu hepsi müthiş. Paylaşmak geldi içimden
Buyrun:
Telefon mühim değil, önemli olan içerik
.Murat.
Üye
bende sana sorayım bunu senmi çektin süper çıkmış kardeşim
Ya Toki'nin önünde bahçe olur ya çiçekler falan. Öyle çeşitte yoktur. Bu çiçeği görmüştüm, gölgelik bir alandaydı başka tam güneş alan çiçekte yoktu çekeyim dedim, sonradan farkettim ki gölge ona başka bir renk katmış
TheCower
Üye
Vay canına çiçek güzel çıkmış
.Murat.
Üye
gerçekten süper eline sağlık
lolaman
Üye
Profesyonel makinalara taş çıkaracak güzellikte Bülent Ersoy'un dediği gibi Fevkaladenin fevkinde bir fotoğraf.
ultraslan_66
Üye
gerçekten mükemmel.
MasteLaa
Üye
Çok güzel abim bunu sen çektin bana inan
Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Konu Sahibi
Bence de çok güzel, yoksa bir çiçek için konu açmaya değmezdi