BOMBA!!! Pro Evolation Soccer 2010(Orjinal)_S60v2

Sponsorlu Bağlantılar

result

Üye
bunun boyutları kaça kaç?? bide multiplayer varmı?? yoksa yinede emeğine sağlık:oke:
 


Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
saol güzel
 
Candy_Boy

Candy_Boy

Üye
Teşekkürler
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
teşekkürler
 

sarisabir

Üye
Benim telefonum da 7610 inşallah çalışır.Ne zamandır arıyordum.

--------------- Ekleme ---------------

Oyunu 7610 gayet güzel çalıştırıyor.:oke:Paylaşım için saol...
 

darksea52

Üye
bravooo!!!!emege saygı +rep :PPPPPPPPP saol krdş
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
teşekkürler
 

sirdas_28

Üye
hiçbirşeye benzemiyo bu oyun fifa 2008 bile bundan daha kaliteli
 
by_suskun2323

by_suskun2323

Üye
emeğine sağlık
 
AnakondaTR

AnakondaTR

Üye
aradığım buydu saol
 
mop

mop

Üye
eline sağlık hocam
 
Genzo *

Genzo *

Üye
Teşekkürler..
 

asi kral sonik

Üye
bunda multiplayer wr mı??
 
zaza

zaza

Üye
teşekkürler dostum ama bu 6630 da donup kapanıyor neden acaba?
 

maza77

Üye
teşekkürler koç
 
rapman

rapman

Üye
paylaşımın için teşekkürler :oke:
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
teşekkürler...
 

accont

kasıyor :S
 

DarkLord45

Üye
çok teşekkürler çok sağol
bu oyunu bekliyordum
 
okkankaya

okkankaya

Üye
sağol arkadaş
 


Üst Alt