Blackberry ve görüntülü konuşma

Sponsorlu Bağlantılar

patapirana

patapirana

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry ve görüntülü konuşma
Blackberrynin hiç bir modelinde görüntülü konuşma yok mu?
2 Saattir bunu arıyorum ama bir bilgi bulamadım.
Teşekkürler şimdiden.
 


patapirana

patapirana

Üye
    Konu Sahibi
Yokmu bilen acaba?
 

zebvural

Üye
Malesef bb lerde goruntulu arama yok 3g destekliyor sadece gelen goruntulu aramayi kabul edebiliyorsunuz arka kamerayi kullanarak
 
15097

15097

Üye
Bu cok kotuymus :(
 


Üst Alt