Blackberry Storm mu N97 mi yoksa E75 Mİ

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
batuhan505

batuhan505

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry Storm mu N97 mi yoksa E75 Mİ
ARKADAŞLAR BENDE İPHONE 3G S LE HTC DİAMOND TOUCH2 WAR İPHONEYİ SATCAM KULLANAMIYORUM YA BLACKBERRY STORM YA N97 YADA E75 ALCAM LÜTFEN YARDIM EDİN HANGİSİNİ ALIM:allalla::allalla::op::op:
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
N97 al
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
N97 yi tavsiye ederim..
 
batuhan505

batuhan505

Üye
    Konu Sahibi
eet n97 aldım
 

mandibula1

Üye
ben de storm var tavsiye etmem
 
llvllaltepeli

llvllaltepeli

Üye
tesekurler:walk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt