anlatamadım galiba program 2 dilde verilmiş dimi.ingilizce dilini kurmak istiyorum ben ama o rarlı dosyanın içinden rsc dosyası çıkıyo telefonda bilinmeyen dosya biçimi diyo haliyle.Normalde sis dosyası çıkması gerekirken telefonun tanımadığı bir dosya uzantısı var rar lı dosyanın içinde