bis kullanmadan msn messenger ve hotmail

Sponsorlu Bağlantılar

tuncbozkurt

Üye
    Konu Sahibi
bis kullanmadan msn messenger ve hotmail
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 aydır blackberry bold 9000 kullanıyorum ama bis im yok. bis olmadan msn messenger nasıl kullanırım ve hotmail mail hesabıma nasıl girebilirim wifiyi kullanarak?
 


tuncbozkurt

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 aydır blackberry bold 9000 kullanıyorum ama bis im yok. bis olmadan msn messenger nasıl kullanırım ve hotmail mail hesabıma nasıl girebilirim wifiyi kullanarak?
 

tuncbozkurt

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 aydır blackberry bold 9000 kullanıyorum ama bis im yok. bis olmadan msn messenger nasıl kullanırım ve hotmail mail hesabıma nasıl girebilirim wifiyi kullanarak?
 

veycelll21

Üye
Im+lıte mobıle messenger programını ındır
 

tuncbozkurt

Üye
    Konu Sahibi
hotmail hesabıma nasıl girebilirim bi bilgin varmı?
 

ayyildiz96

Üye
bunu çözmek çok kolay dan im+lite indirerek msn facebook twitter herşeye baglanabilirsin.
 

tuncbozkurt

Üye
    Konu Sahibi
peki hotmail hesabıma nasıl girebilirim?
 

fieldyrc

Üye
kullanamazsın anca ebuddy den gırebılırsn msne
 
emr-erock

emr-erock

Üye
bende bizsiz messenger kullanılırmı anladım:kop:
 
VoLo

VoLo

Üye
evet malesef kullanamazsın arkadaşın dediği gibi ebuddy falan kullanabilirsin...
 

moneyfold

Üye
nimbuzz dan face msn falan hepsine bağlanılabiliyor ben kullanıyorum. bold 9000
 

kitt23

Üye
tşkler
 

Sehzade

Üye
opera wep browseri telefonuna yukle hem daha hızlı hem daha ekonomik hemde herseyi acıyor
 


Üst Alt