Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bis kullanmadan msn messenger ve hotmail
Sponsorlu Bağlantılar
tuncbozkurt
Üye
Konu Sahibi
bis kullanmadan msn messenger ve hotmail
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 aydır blackberry bold 9000 kullanıyorum ama bis im yok. bis olmadan msn messenger nasıl kullanırım ve hotmail mail hesabıma nasıl girebilirim wifiyi kullanarak?
tuncbozkurt
Üye
Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 aydır blackberry bold 9000 kullanıyorum ama bis im yok. bis olmadan msn messenger nasıl kullanırım ve hotmail mail hesabıma nasıl girebilirim wifiyi kullanarak?
tuncbozkurt
Üye
Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 aydır blackberry bold 9000 kullanıyorum ama bis im yok. bis olmadan msn messenger nasıl kullanırım ve hotmail mail hesabıma nasıl girebilirim wifiyi kullanarak?
veycelll21
Üye
Im+lıte mobıle messenger programını ındır
tuncbozkurt
Üye
Konu Sahibi
hotmail hesabıma nasıl girebilirim bi bilgin varmı?
ayyildiz96
Üye
bunu çözmek çok kolay
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
dan im+lite indirerek msn facebook twitter herşeye baglanabilirsin.
tuncbozkurt
Üye
Konu Sahibi
peki hotmail hesabıma nasıl girebilirim?
fieldyrc
Üye
kullanamazsın anca ebuddy den gırebılırsn msne
emr-erock
Üye
bende bizsiz messenger kullanılırmı anladım
VoLo
Üye
evet malesef kullanamazsın arkadaşın dediği gibi ebuddy falan kullanabilirsin...
moneyfold
Üye
nimbuzz dan face msn falan hepsine bağlanılabiliyor ben kullanıyorum. bold 9000
kitt23
Üye
tşkler
Sehzade
Üye
opera wep browseri telefonuna yukle hem daha hızlı hem daha ekonomik hemde herseyi acıyor