Öneri Bir veda da benden olsun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

apache61

Üye
    Konu Sahibi
Bir veda da benden olsun
Geçen cumartesiden itibaren yeni telefonum 5S i elime almış bulunuyorum . Sadece pasaport işlemlerini halletmesi kaldı .. Sizlerede bu telefonu almayı düşünenlere yani , şiddetle tavsiye ediyorum . N8 im artık bir efsane olarak kalacak . Bizlere program paylaşımında emek gösteren tüm symbiancılara teşekkürler ve hoşçakal diyorum .

Saygılarımla .
 
Tepkiler: .caner., ÇaRşI 2387 ve asigsasi

Emre

Üye
Hayırlı olsun.
İyi Günlerde Kullanın
 
Tepkiler: asigsasi ve apache61

apache61

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun.
İyi Günlerde Kullanın
Teşekkür ederim Allah herkese istediğini verir inşAllah . Ben çok istemiştim artık kullanacak bir yanı kalmayınca N8 in ve sonunda elime geçti . Şükürler olsun .
 
Tepkiler: asigsasi ve RetaXter

asigsasi

Üye
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: apache61

NEXUS

Üye
Hayırlı Olsun
Birde Zaten Symbian'ın Artık Kullanılacak Bir Yanı Kalmadı. İPHONE 5S Güzel Telefon Tekrar Hayırlı Olsun
 
Tepkiler: apache61

apache61

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı Olsun
Birde Zaten Symbian'ın Artık Kullanılacak Bir Yanı Kalmadı. İPHONE 5S Güzel Telefon Tekrar Hayırlı Olsun
Hemde hiç kalmadı malesef bir koonoz facebook uygulamasıyla cutetubeye fittik . Şimdi apple store önümde jb ile . Çok teşekkür ederim ayriyetten
 
Tepkiler: .NeXuS.
hayırlı olsun güle güle kullan
İos 7.1 Güncellemesini yapmayı unutma
 
Tepkiler: apache61

NEXUS

Üye
Hemde hiç kalmadı malesef bir koonoz facebook uygulamasıyla cutetubeye fittik . Şimdi apple store önümde jb ile . Çok teşekkür ederim ayriyetten
Facebook Bile Düzgün Değildi , Kullanışsızdı ama iphone ve androidde süper Şimdi İstediğin Uygulamayı İndir En İyi Mağaza App Store J
 
Tepkiler: apache61

apache61

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Bile Düzgün Değildi , Kullanışsızdı ama iphone ve androidde süper Şimdi İstediğin Uygulamayı İndir En İyi Mağaza App Store J
Aynen öyle bildirimleri güvercinle getiriyorlardı sanki iki saatte açılıyordu . Yanlışın var NeXuS hocam en iyi mağaza iphonecake
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
Aynen öyle bildirimleri güvercinle getiriyorlardı sanki iki saatte açılıyordu . Yanlışın var NeXuS hocam en iyi mağaza iphonecake
Bende İphone 6 çıktığında onu alcam 5S i almama sebebim ekranının küçük olmasıydı o kadar yoksa ben şuanda 5S Kullanıyor Olucaktım
 
Tepkiler: apache61

apache61

Üye
    Konu Sahibi
Bende İphone 6 çıktığında onu alcam 5S i almama sebebim ekranının küçük olmasıydı o kadar yoksa ben şuanda 5S Kullanıyor Olucaktım
Benim için ekran sıkıntı değil hocam bana küçük güzel geliyor yeterli İnşallah alır hayırlısıyla kullanırsınız
 
Tepkiler: .NeXuS.
Hayırlı olsun Symbian bi kişi daha kaybetti
 
Tepkiler: apache61

apache61

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun Symbian bi kişi daha kaybetti
Üzgünüm dostum ama symbianda bir kişi fazla bile durdu , beni istemiyeni bende istemem hesabı çıktım o dünyadan birde pasaport bulabilsem tel için Çok teşekkür ederim bu arada
 
Tepkiler: Symbianizer

ozakin70

Üye
Hayirli olsun Cag atlamis gibi olmussundur ayni sey bende de olmusdu
Hemen 7.1 guncelle iyi uçuşlar
 
Tepkiler: apache61
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...