Avatar için Pegasus.Yeni bir nick

Joke yaptimAvatar için Pegasus.
(Cidden nick değiştirsem mi?)
Xda da recognized developer olan bir hesap 
Pil alırdım.Joke yaptim![]()
Xda da recognized developer olan bir hesap
![]()


İhtiyacin var istePil alırdım.
(Zaten bu nickle XDA'da rezil oldum Antutu sonucumu attım ve tüm forum bunu konuştu.)![]()
![]()
![]()
XXL gomlek alirdim 
Saç kurutma makinası alırdım.İhtiyacin var isteXXL gomlek alirdim
![]()


Büyüyünce giyersinSaç kurutma makinası alırdım.
(Dostum ben Medium ve Small giyiyorum, ben yeni nicki buldum Telefoncu007)![]()
![]()
T50 alirdim 
Maxiplus 5 alırdım.Büyüyünce giyersinT50 alirdim
![]()


